Zdrowie » Uroda
Upoluj wiosenne trendy w sieci
Zobacz więcej zdjęć » |
W tym sezonie królować będą pastele, kwiaty i sukienki w stylu safari. Miłośniczki modowych trendów zapewne znajdą coś dla siebie w klubach zakupowych, takich jak Markafoni. Odzież oryginalnych marek można tam kupić nawet o 70 proc. taniej niż w tradycyjnych sklepach. Natomiast końcówki kolekcji znanych marek w dobrych cenach można zdobyć w Outlet.Allegro.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
- Panie, które cenią sobie taniość i jakość jednocześnie, na pewno znajdą coś idealnego dla siebie w naszym internetowym outlecie. Sprzedajemy markową odzież z końcówek kolekcji po dużo niższej cenie niż w regularnej ofercie sklepowej, bo nawet o 92 proc. taniej - mówi Aleksandra Kaźmierska z Outlet.Allegro.
Według najnowszych danych Millward Brown SMG/KRC aż 83 proc. osób korzystających z Internetu na co dzień, dokonuje zakupu w e-sklepach[1]. Kobiety stanowią najszybciej rosnącą grupę aktywnych klientów w Internecie.
- W grudniu ubiegłego roku zdecydowaliśmy się na uruchomienie naszego sklepu online. Był to bardzo dobry krok, bo teraz mamy już około 35 000 klientów zarejestrowanych do naszego Newslettera i liczba ta rośnie z miesiąca na miesiąc. Najaktywniejszymi klientami C&A on-line są kobiety, a najchętniej kupowane przez nie towary to dzianina, spodnie dżinsowe i ubrania z kolekcji Yessica - skierowanej do nowoczesnych modnych kobiet - mówi Dorota Rosa Marketing Manager C&A on-line.
Zapłać kartą bez ryzyka
Kobieta zmienną jest - to słowa stare jak świat, które stają się jeszcze prawdziwsze, gdy panie robią zakupy. Na szczęście kupując ubrania przez Internet można zwrócić bluzkę, spódnicę czy spodnie, gdy okażą się trochę za duże lub kolor jest nie taki, jak na zdjęciu. W tradycyjnym sklepie zwrot zależy od woli sprzedawcy, natomiast w sieci nie ma takich ograniczeń.
- Jeżeli rozmiar lub kolor okazał się nietrafiony wówczas w ciągu 10 dni można oddać towar. Termin ten liczony jest od otrzymania przesyłki przez kupującego. Ważne jest, aby rezygnacji z zakupu dokonać w formie pisemnej. Stosowne oświadczenie najlepiej przesłać listem poleconym za zwrotnym potwierdzeniem odbioru - wyjaśnia Adrian Witkowski z PayU.
Kupując ubrania w sieci warto zawsze, gdy tylko jest to możliwe, korzystać z płatności kartą. Ta metoda jest nie tylko najszybsza, ale i najbezpieczniejsza.
- Autoryzacja płatności kartą następuje natychmiast po jej wykonaniu. Od razu informujemy o tym sprzedawcę, który może dzięki temu szybciej przystąpić do realizacji zamówienia - mówi Joanna Kuzdak, Dyrektor Zarządzająca PayU SA. - Płatność kartą daje także gwarancję tzw. chargebacku, czyli zażądania zwrotu środków, jeśli otrzymany towar jest niewłaściwy, wybrakowany lub niezgodny z opisem - dodaje Joanna Kuzdak.
Smartfon przyszłością kobiecych e-zakupów
Sklepy internetowe będą systematycznie udostępniały rozwiązania ukierunkowane na coraz większą wygodę klienta. Już dzisiaj osoby korzystające z kart płatniczych mogą zapłacić za zakupy na platformie handlowej Allegro jednym prostym kliknięciem. Umożliwia to płatność kontem PayU.
Zupełnie nowe możliwości w zakresie kobiecych e-zakupów daje także dostęp do szybkiego bezprzewodowego Internetu oraz rozpowszechnienie telefonów komórkowych typu smartfon. Na świecie zawrotną karierę robią QR kody przypisane do określonych produktów. Wystarczy zeskanować fotokod produktu za pomocą smartfona oraz wskazać sposób zapłaty i miejsce dostawy aby zakupy trafiły prosto do domu.
- Myślę, że taki system sprawdzi się w Polsce i za kilka lat będziemy kupować głównie przy pomocy telefonu komórkowego. Poszliśmy już nawet o krok dalej i już teraz przygotowaliśmy specjalną aplikację, dzięki której po wykonaniu zdjęcia przedmiotu w sklepie (nie tylko QR kodu czy kodu kreskowego) można odszukać go na naszym serwisie i kupić taniej - mówi Kamil Brzeziński z Allegro.pl.
Wirtualne zakupy oprócz ceny i wygody przyciągają również wartościami dodanymi. Kobiety chętnie angażują się w akcje organizowane w sieci. Bardzo często proponują swoje stylizacje i są aktywnymi uczestniczkami społeczności skupionych wokół danej marki odzieżowej.
[1] Badanie Millward Brown SMG/KRC na zlecenie Rzetelnej Firmy „Konsumenci o jakości firmowych stron internetowych" wrzesień 2011.
Nadesłał:
dotpr
|
Komentarze (0)