Technologie » Internet
Utalentowani polscy studenci podejmują biznesowe wyzwanie
Zobacz więcej zdjęć » |
Konkurs Henkel Innovation Challenge odbywa się już po raz szósty i jest otwarty dla studentów wszystkich kierunków, w tym ekonomii, inżynierii i dyscyplin przyrodniczych. Głównym zadaniem, z którym muszą sobie poradzić uczestnicy konkursu, jest opracowanie nowatorskiego rozwiązania dla jednego z trzech sektorów biznesowych firmy Henkel: klejów i technologii (Adhesive Technologies), środków piorących i czystości (Laundry & Home Care) lub kosmetyków pielęgnacyjnych i zapachowych (Beauty Care). W tegorocznej edycji konkursu innowacje muszą być zgodne ze strategią zrównoważonego rozwoju firmy Henkel i jej hasłem „Osiągnąć więcej za mniej".
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Zgodnie z decyzją polskiego jury, składającego się z menedżerów najwyższego szczebla firmy Henkel w Polsce, do krajowego finału konkursu zakwalifikowało się
11 drużyn:
§ A&A - Agata Jargan i Andrzej Pałys z Szkoły Głównej Handlowej (SGH)
§ A&O - Agata Barczyk z SGH i Olga Wójcik z Uniwersytetu Warszawskiego
§ A.S.D.Z. Warsaw - Diana Zoch i Adam Świderski z SGH
§ Creative Ladies - Kaja Latko z Politechniki Łódzkiej i Monika Krasińska z Politechniki Warszawskiej
§ IRONic Team - Hubert Cierpica i Tamara Smak z SGH
§ Kasia&Piotr - Piotr Olejnik z Uniwersytetu w Tilburgu w Holandii i Katarzyna Konzal z Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
§ Laundriers - Jerzy Stańczyk i Izabela Hawryłko z SGH
§ Mojito - Katarzyna Gałuszka i Joanna Trzesiok z Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie (UEK)
§ PoTworki - Tomasz Porczyński i Anna Tworek z SGH
§ Schlick - Katarzyna Rejdych i Agnieszka Chorążka z UEK
§ Waste Breakthrough - Wojciech Sabat i Jan Raniecki z SGH
Zadaniem zakwalifikowanych do finału zespołów jest przygotowanie jak najciekawszej i najpełniejszej prezentacji swojego kreatywnego pomysłu, wzbogaconego o elementy strategii marketingowo-sprzedażowej. Zgodnie z przyjętą formułą konkursu studenci korzystają na tym etapie z merytorycznego wsparcia mentorów - menedżerów firmy Henkel. Wszystkie drużyny zaprezentują się jury podczas polskiego finału w Warszawie, w dniu 13 lutego.
Zwycięski zespół z Polski weźmie udział w światowym finale, który odbędzie się w dniach 18-20 marca 2013 r. w Szanghaju. O główną wygraną będą tam rywalizować finaliści z 27 krajów całego świata: 12 krajów europejskich, 11 krajów Dalekiego Wschodu i 4 krajów z Ameryki Łacińskiej i Północnej.
Do wygrania są 3 nagrody. Zwycięski zespół odbierze bilety na podróż dookoła świata o łącznej wartości 10 000 euro, zdobywcy drugiego miejsca otrzymają do podziału czek o wartości 4000 euro, zaś trzecie miejsce w konkursie zostanie nagrodzone czekiem na kwotę 2000 euro. Wszystkie trzy drużyny zostaną także zaproszone do wzięcia udziału w spotkaniu z Kasperem Rorstedem, prezesem zarządu firmy Henkel.
Osoby zainteresowane konkursem mogą odwiedzić serwis www.henkelchallenge.com oraz specjalny fanpage na Facebooku - www.facebook.com/henkelchallenge.
***
Henkel oferuje na całym świecie wiodące marki i technologie w trzech obszarach biznesowych: Laudry & Home Care (środków piorących i czystości), Beauty Care (kosmetyków) oraz Adhesive Technologies (klejów, uszczelniaczy i technologii powierzchniowych). Założona w 1876 roku firma jest światowym liderem w branżach produktów konsumenckich oraz dla przemysłu, oferując tak znane marki jak Persil, Schwarzkopf i Loctite. Henkel zatrudnia 47 tysięcy pracowników. W 2011 roku wartość sprzedaży wyniosła 15,6 miliarda euro, a skorygowany zysk operacyjny 2,03 miliarda euro. Akcje uprzywilejowane Henkla wchodzą w skład najważniejszego niemieckiego indeksu giełdowego DAX.
Kontakt dla prasy:
Dorota Strosznajder
Henkel Polska Sp. z o.o.
tel: (022) 565 66 65
dorota.strosznajder@pl.henkel.com
Zofia Kurek-Maciejewicz
Solski Burson-Marsteller
tel: (022) 242 86 30
zkurek@solskibm.pl
Nadesłał:
al_go
|
Komentarze (0)