Technologie » Internet

Utalentowani polscy studenci podejmują biznesowe wyzwanie

Utalentowani polscy studenci podejmują biznesowe wyzwanie
Zobacz więcej zdjęć »
13 lutego w warszawskim Hotelu Intercontinental 11 zespołów studentów z Polski zaprezentuje swoje innowacyjne pomysły na produkty lub technologie firmy Henkel w konkursie Henkel Innovation Challenge. Stawką jest finał HIC w Shanghaju, w którym do wygrania są m.in. bilety na podróż dookoła świata.

Konkurs Henkel Innovation Challenge odbywa się już po raz szósty i jest otwarty dla studentów wszystkich kierunków, w tym ekonomii, inżynierii i dyscyplin przyrodniczych. Głównym zadaniem, z którym muszą sobie poradzić uczestnicy konkursu, jest opracowanie nowatorskiego rozwiązania dla jednego z trzech sektorów biznesowych firmy Henkel: klejów i technologii (Adhesive Technologies), środków piorących i czystości (Laundry & Home Care) lub kosmetyków pielęgnacyjnych i zapachowych (Beauty Care). W tegorocznej edycji konkursu innowacje muszą być zgodne ze strategią zrównoważonego rozwoju firmy Henkel i jej hasłem „Osiągnąć więcej za mniej".

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:


Zgodnie z decyzją polskiego jury, składającego się z menedżerów najwyższego szczebla firmy Henkel w Polsce, do krajowego finału konkursu zakwalifikowało się
11 drużyn:

§  A&A -  Agata Jargan i Andrzej Pałys z Szkoły Głównej Handlowej (SGH)

§  A&O  - Agata Barczyk z SGH i Olga Wójcik z Uniwersytetu Warszawskiego

§  A.S.D.Z. Warsaw - Diana Zoch i Adam Świderski z SGH

§  Creative Ladies - Kaja Latko z Politechniki Łódzkiej i Monika Krasińska z Politechniki Warszawskiej  

§  IRONic Team - Hubert Cierpica i Tamara Smak z SGH

§  Kasia&Piotr - Piotr Olejnik z Uniwersytetu w Tilburgu w Holandii i Katarzyna Konzal z Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

§  Laundriers - Jerzy Stańczyk i Izabela Hawryłko z SGH

§  Mojito - Katarzyna Gałuszka i Joanna Trzesiok z Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie (UEK)

§  PoTworki - Tomasz Porczyński i Anna Tworek z SGH

§  Schlick - Katarzyna Rejdych i Agnieszka Chorążka z UEK

§  Waste Breakthrough - Wojciech Sabat i Jan Raniecki z SGH

Zadaniem zakwalifikowanych do finału zespołów jest przygotowanie jak najciekawszej i najpełniejszej prezentacji swojego kreatywnego pomysłu, wzbogaconego o elementy strategii marketingowo-sprzedażowej.  Zgodnie z przyjętą formułą konkursu studenci korzystają na tym etapie z merytorycznego wsparcia mentorów - menedżerów firmy Henkel. Wszystkie drużyny zaprezentują się jury podczas polskiego finału w Warszawie, w dniu 13 lutego.

Zwycięski zespół z Polski weźmie udział w światowym finale, który odbędzie się w dniach 18-20 marca 2013 r. w Szanghaju. O główną wygraną będą tam rywalizować finaliści z 27 krajów całego świata: 12 krajów europejskich, 11 krajów Dalekiego Wschodu i 4 krajów z Ameryki Łacińskiej i Północnej.

Do wygrania są 3 nagrody. Zwycięski zespół odbierze bilety na podróż dookoła świata o łącznej wartości 10 000 euro, zdobywcy drugiego miejsca otrzymają do podziału czek o wartości 4000 euro, zaś trzecie miejsce w konkursie zostanie nagrodzone czekiem na kwotę 2000 euro. Wszystkie trzy drużyny zostaną także zaproszone do wzięcia udziału w spotkaniu z Kasperem Rorstedem, prezesem zarządu firmy Henkel.

Osoby zainteresowane konkursem mogą odwiedzić serwis www.henkelchallenge.com oraz specjalny fanpage na Facebooku - www.facebook.com/henkelchallenge.

 

***

Henkel oferuje na całym świecie wiodące marki i technologie w trzech obszarach biznesowych: Laudry & Home Care (środków piorących i czystości), Beauty Care (kosmetyków) oraz Adhesive Technologies (klejów, uszczelniaczy i technologii powierzchniowych). Założona w 1876 roku firma jest światowym liderem w branżach produktów konsumenckich oraz dla przemysłu, oferując tak znane marki jak Persil, Schwarzkopf i Loctite. Henkel zatrudnia 47 tysięcy pracowników. W 2011 roku wartość sprzedaży wyniosła 15,6 miliarda euro, a skorygowany zysk operacyjny 2,03 miliarda euro. Akcje uprzywilejowane Henkla wchodzą w skład najważniejszego niemieckiego indeksu giełdowego DAX.

Kontakt dla prasy:

Dorota Strosznajder                                            

Henkel Polska Sp. z o.o.

tel: (022) 565 66 65                                             

dorota.strosznajder@pl.henkel.com                     

Zofia Kurek-Maciejewicz

Solski Burson-Marsteller

tel: (022) 242 86 30

zkurek@solskibm.pl



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

al_go

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »