Firma » Biznes

VASCO rozwija swoją działalność na Facebook'u

VASCO rozwija swoją działalność na Facebook'u
Zobacz więcej zdjęć »
Callo Ryffer, patron i mecenas Konkursu VASCO Integracja, to jeden z ambasadorów, którzy stoją na straży tego, by fan page VASCOart na portalu Facebook był jeszcze bardziej ciekawy.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Świat designu, dobrego smaku, wyszukanych form i ekskluzywnych grzejników dekoracyjnych jest bardzo spójny. Jego tajniki powoli odsłania Callo Ryffer wraz z grupą architektów wnętrz, przedstawicieli VASCO, oraz osób prowadzących VASCO Design Studio. Wspólnie dbają o to, by merytoryczne dyskusje pomogły poczuć, a przede wszystkim zrozumieć, świat designerskich wnętrz.

- Naszym głównym założeniem jest to, aby fan page stał się platformą wymiany informacji, doświadczeń, spostrzeżeń. Staramy się inicjować ciekawe dyskusje, w których każdy może spojrzeć na konkretne zagadnienie zupełnie z innej strony - mówi Mirosław Mastalerz, dyrektor handlowy The Heating Company Poland.

Już sam Callo jest intrygującą postacią. Tak naprawdę Callo Ryffer to jego pseudonim artystyczny, który przejął po prawdziwym prekursorze człowieka renesansu. Podobnie, jak ówczesny Belg, współczesny Ryffer całkowicie oddał się sztuce ciepła, a jego główną ideą stało się hasło: „Więcej ciepła”.
- Na co dzień mieszka w Barcelonie, ale - kiedy tylko ma czas - komentuje nasze posty
- wyjaśnia Mirosław Mastalerz. Sam Callo dość powściągliwie, jak na artystę przystało, dodaje:
- Ogrzewać umysły, ciała i dusze - oto prawdziwe zadanie sztuki. Chciałabym rozpropagować tę ideę wśród użytkowników Facebook'a.

Jednym z głównych założeń jest również informowanie o aktualnych wydarzeniach.  
- Właśnie rozpoczęła się szósta edycja Konkursu VASCO Integracja, którego sekretarzem jest Waldemar Tomczuk, jeden z ambasadorów - wyjaśnia Mirosław Mastalerz.
- Na bieżąco informuję o zasadach konkursu, puli nagród, sposobie zgłaszania projektów i termiach. Chcę za pomocą fan page'a dotrzeć do jeszcze większej liczby odbiorców - mówi Waldemar Tomczuk.
Fan page VASCOart (www.facebook.com/VASCOart) wystartował w połowie września. Od tamtej pory coraz częściej pojawiają się merytoryczne wypowiedzi architektów wnętrz, przedstawicieli firm oraz osób prowadzący VASCO Design Studio. - Mamy nadzieję, że z czasem nasz fan page stanie się prawdziwym forum, na którym konfrontować się będą różne opinie, a konstruktywna krytyka doprowadzi do naprawdę interesujących projektów - podsumowuje Mirosław Mastalerz.

O firmie:
W 1975 roku przedsiębiorca z Limburgii Jos Vaessen założył spółkę VASCO rozpoczynając produkcję konwektorów. Projektując i wprowadzając na rynek konwektor wolnostojący Primula, VASCO płynnie wkroczyło w obszar grzejników dekoracyjnych. Koncepcja ta idealnie współgra z coraz bardziej rosnącymi potrzebami dojrzałych architektów i tym samym spotyka się z wielką aprobatą tego środowiska. Dzięki swym wieloletnim staraniom o doskonalenie standardów wyposażenia wnętrz, firma VASCO na trwałe wpisała się w codzienne działania polskich i europejskich architektów.
www.VASCOart.pl



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

redakcja123

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »