Gospodarka » Żywność

Vegeta Natur najbardziej innowacyjnym produktem spożywczym

Vegeta Natur najbardziej innowacyjnym produktem spożywczym
Zobacz więcej zdjęć »
Nowa przyprawa do potraw Vegeta Natur firmy Podravka, decyzją detalistów, otrzymała zaszczytny tytuł „Przebój FMCG 2010” w ogólnopolskim konkursie branżowym zorganizowanym przez magazyn „Życie Handlowe”.

Vegeta Natur została uznana przez handlowców za jeden z najbardziej innowacyjnych produktów spożywczych, który pozwolił im osiągnąć największe korzyści sprzedażowe. Przyprawa firmy Podravka zajęła I miejsce w kategorii „Produkt innowacyjny spożywczy". Przy ocenie jury konkursowe brało pod uwagę oryginalność oraz jakość produktów, ich dostępność w sklepach, cenę, opakowanie, a także wsparcie sprzedaży.

Wręczenie statuetek odbyło się podczas uroczystej gali, która miała miejsce 16 czerwca br. w Warszawie.

„Niezmiernie cieszy nas fakt, że nasz nowy produkt - Vegeta Natur - zyskał tak dużą popularność wśród klientów i przyniósł handlowcom wymierne zyski" - mówi Anna Wierzchowska, Dyrektor Marketingu firmy Podravka. - „Przyznana nagroda jest potwierdzeniem wysokiej jakości oraz doskonałego smaku przypraw, z których słynie w Polsce i na całym świecie firma Podravka".

Vegeta NATUR to całkowicie nowy produkt w segmencie przypraw uniwersalnych, który powstał z inspiracji naturą. Przyprawa została skomponowana z 9 różnych, najwyższej jakości suszonych warzyw. Produkt polecany jest wszystkim, którzy pragną delektować się głębią smaku i przywiazują wagę do zdrowego odżywiania.

Vegeta NATUR została przygotowana w oparciu o wyłącznie naturalne składniki. Przyprawa nie zawiera sztucznych dodatków, ani konserwantów. Dzięki specjalnie wyselekcjonowanej mieszance aromatycznych warzyw Vegeta NATUR pozwala wydobyć i uzupełnić naturalny smak przygotowywanych potraw, dzięki czemu możemy czerpać radość z gotowania.

Vegeta NATUR dostępna jest w sklepach na terenie całego kraju w torebkach o gramaturze 150 g, które wyróżniają się atrakcyjną, utrzymaną w beżowej tonacji kolorystycznej szatą graficzną. Opakowanie posiada wygodny zip, dzięki czemu przyprawa po otwarciu na długo zachowuje świeżość i aromat. Produkt sprzedawany jest w cenie ok. 5,20 zł/szt.

„Przeboje FMCG" to ogólnopolski plebiscyt organizowany cyklicznie przez magazyn „Życie Handlowe". Celem konkursu jest wyłonienie „hitów sprzedaży", które w danym sezonie przyniosły handlowcom największe zyski. W pierwszym etapie konkursu jury oceniało zgłoszone produkty pod kątem dostępności, wsparcia sprzedaży, innowacyjności, adekwatności ceny do jakości oraz opakowania. W drugim etapie na produkty głosowali sami detaliści. Popularność konkursu przejawia się m.in. w ilości zgłoszeń. W tegorocznej, III już edycji plebiscytu wzięło udział 187 produktów zgłoszonych przez 77 producentów i dystrybutorów, które zostały ocenione w 27 kategoriach.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Effective Public Relations
http://effectivepr.pl

Komentarze (2)

  • avatar
    wargi 2010-10-14 20:19:12

    Popieram w 100%. Jedyna przyprawa uniwersalna jakiej używam i jaką polecam

  • avatar
    olima 2010-06-28 16:23:18

    Polecam! Bardzo dobry produkt! :)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami


Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »