Firma » Biznes
Voice Contact Center wzorem według HBO
Na początku maja właśnie to call center odwiedzili przedstawiciele działu sprzedaży chorwackiego HBO, by przekonać się, jak wygląda praca Sales Managerów w naszym kraju.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
- Wybraliśmy Voice Contact Center, bo naszym zdaniem to świetny przykład realizacji skutecznych akcji telemarketingowych - mówi Paweł Miąsek, Kierownik ds. Telemarketingu HBO Polska, który opiekował się chorwackimi gośćmi. - Nasi koledzy mogli zobaczyć, jak koordynować akcje telemarketingowe, monitorować wyniki, przeprowadzać choachingi, dowiedzieć się, z jakie programy motywacyjne są wykorzystywane itd. Byli bardzo pozytywnie zaskoczeni jeśli chodzi o pracę Voice Contact Center. Metody choachowania uznali za nietypowe ale skuteczne.
Na rynku chorwackim sprzedażowe projekty telemarketingowe wyglądają zupełnie inaczej. Zadaniem pracowników call centers jest zachęcić Klientów do kontaktu z infolinią i tam też obsługiwana jest transakcja. HBO Croatia zamierza w dużo większym stopniu uwzględniać w swoich działaniach model, w którym do sprzedaży będzie dochodzić już podczas pierwszego kontaktu Konsultanta z Klientem. Wzorem mają służyć projekty realizowane przez Voice Contact Center.
HBO Polska jest partnerem jednego z Klientów firmy Voice Contact Center. Dowiedz się więcej na www.voicecc.pl.
Nadesłał:
Voice Contact Center
|
Komentarze (0)