Dom » Nieruchomość

Volumetric rozumie rynek

Volumetric rozumie rynek
Zobacz więcej zdjęć »
Lato okazało się dobrym sezonem sprzedażowym dla Volumetric MK Polska. W tym czasie ten międzynarodowy deweloper sprzedał blisko 40 mieszkań w swoich inwestycjach. Firma proponuje mieszkania i domy o różnym standardzie w kilku dzielnicach Warszawy oraz w Kielcach.

„Sprzedaż na takim poziomie wzmacnia nasze poczucie stabilizacji na rynku nieruchomości. Co prawda już wiosna przyniosła wzrost popytu, ale utrzymujący się dobry poziom sprzedaży pozwala optymistycznie patrzeć w przyszłość." -  mówi Beata Kufel Dyrektor Sprzedaży Volumetric MK Polska.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:


Wyniki sprzedaży pokazują, że deweloper rozumie potrzeby rynku i oferuje zróżnicowane mieszkania, które są w zasięgu możliwości większości klientów. Z jednej strony pozwala na to dobry system finansowania inwestycji oraz kompleksowa pomoc w uzyskaniu kredytu, a z drugiej fakt, iż połowa mieszkań sprzedanych w okresie letnim zmieściła się  w rządowym programie „Rodzina na Swoim". Z obserwacji dewelopera wynika, że największą popularnością cieszyły się głównie mieszkania w inwestycjach w pełni sfinalizowanych, co również miało wpływ na dobry wynik sprzedaży dewelopera, ponieważ posiada on w ofercie takie lokale w dwóch zakończonych już osiedlach.

Dobre wyniki sprzedaży są także efektem konsekwentnie prowadzonej, również w okresie letnim kampanii reklamowo-marketingowych.

„Sprzedaż wzmocniły chociażby Dni Otwarte organizowane w soboty na terenie inwestycji. Dla odwiedzających przygotowaliśmy ciekawe niespodzianki m.in. goście mogli wygrać np. weekend w ekskluzywnym hotelu w Juracie. Klienci, którzy wylosowali upominek byli miło zaskoczeni, a co najważniejsze sfinalizowali zakup lokalu 80 metrowego na Bemowie".  - dodaje Beata Kufel.

Deweloper obecnie posiada w swoim portfolio cztery inwestycje w Warszawie oraz jedną w Kielcach.

Pierwszym z zakończonych osiedli jest „Osiedle Sokratesa" które składa się z czterech budynków o zróżnicowanej wysokości, sześciu i siedmio piętrowych zlokalizowany na warszawskich Bielanach przy ulicy Sokratesa 5 nieopodal terenów zielonych takich jak las bielański oraz młociński. Znajduje się w nim 190 mieszkań o metrażach od 31  do 108 m2 oraz 199 miejsc parkingowych. Dobra komunikacja z centrum Warszawy zapewniona poprzez bliskość przystanków linii tramwajowej, autobusowej, stacji metra Młociny oraz ciekawe rozwiązania architektoniczne zaprojektowane przez wybitnych polskich architektów to jedne z wielu atutów tej inwestycji. Obiekt uzyskał pozwolenie na użytkowanie w połowie sierpnia.

Drugim z zakończonych osiedli jest „Dom na Górce" to kameralny 3 piętrowy budynek  zlokalizowany na warszawskim Bemowie przy ulicy Dywizjonu 303, nieopodal terenów zielonych takich jak Park Leśny Bemowo oraz Fort Blizne. Znajduje się tam 95 mieszkań o metrażach od 34  do 115 m2 oraz 106 miejsc parkingowych. W trosce o bezpieczeństwo mieszkańców budynek jest ogrodzony, posiada portiernię oraz jest monitorowany przez system 10 kamer. Deweloper pomyślał również
o najmłodszych mieszkańcach tworząc dla nich na terenie osiedla plac zabaw  położony wśród zagospodarowanej zieleni. Projektanci zadbali również
o obniżenie kosztów ogrzania wody i mieszkania budując samodzielną kotłownię gazową. Inwestycja jest także przyjazna dla osób niepełnosprawnych, wygodne miejsca parkingowe w garażu podziemnym oraz nowoczesne windy umożliwiają nieskrępowany dostęp do wszystkich części budynku.

Obecnie deweloper realizuje pierwszy etap osiedla „Nad brzegiem Czarnej" w podwarszawskich Markach, które zostało zaplanowane z myślą o najbardziej wymagających klientach, ceniących sobie ciszę i spokój, a zarazem luksus i prestiż. Na jedenastohektarowym terenie, porośniętym borem sosnowym, powstaje zespół 41 eleganckich i nowoczesnych willi o różnych wielkościach. Każda z nich znajdzie się na działce nie mniejszej niż 2500 m2 - przestronnej i zapewniającej dyskrecję, tak poszukiwaną przez właścicieli dużych, reprezentacyjnych domów.

W trakcie przedsprzedaży znajduje się „Osiedle Hipodrom" na trzech kondygnacjach pomieści 28 apartamentów o powierzchniach od 57 do 130 m2 (od dwóch do pięciu  pokoi) i położone będzie tuż obok terenów zielonych służewieckich torów wyścigów konnych.

Osiedle zostało zaprojektowane przez jedno z najlepszych biur architektonicznych z jednej strony zapewnia wysoki komfort mieszkania, a z drugiej atrakcyjny wygląd zewnętrzny. Stosowane materiały oraz technologie spełniają surowe wymagania techniczne oraz wpływają na  estetykę budynku.

W każdym apartamencie znajdzie się balkon, loggia lub ogród zimowy, a klienci, którzy zdecydują się na lokale na parterze otrzymają ogródki.

Kolejną zaletą inwestycji jest struktura lokali dopasowana do oczekiwań nabywców oraz funkcjonalne rozkłady mieszkań.

Deweloper rozwija również swoją działalność poza stolicą. „Jagiellońska Point" to nieruchomość położona jest zaledwie 800 metrów od ścisłego centrum Kielc,
w zurbanizowanej strefie usługowej, zapewniającej pełną infrastrukturę w postaci szkół, przedszkoli oraz modnej galerii handlowej Echo. Dziesięciopiętrowy budynek stanie w sąsiedztwie odnowionej zabudowy mieszkaniowej na rogu ul. Jagiellońskiej i Grunwaldzkiej, a pawilonem handlowo - usługowym, który znajduje się blisko ul. Piekoszowskiej. Nowoczesny budynek o podwyższonym standardzie pomieści 92, ciekawie zaprojektowane lokale o powierzchniach od 34 do 130 m2 i 76 miejsc postojowych na podziemnym przestronnym parkingu. 
W Jagiellońska Point zaprojektowano  kawalerki z oddzielną, widną kuchnią, lokale dwu i trzypokojowe z aneksami kuchennymi oraz dwa penthousy z przestronnymi tarasami, z których będzie można podziwiać fantastyczną panorama miasta.   Mieszkania na niższych piętrach będą z kolei posiadały balkony oraz ogrody zimowe. Dużym udogodnieniem dla mieszkańców będą cichobieżne windy dostępne z poziomu garaży. Prestiż inwestycji niewątpliwie zwiększy zaplanowana na parterze recepcja, którą ozdobi płaskorzeźba wykonana przez wybitnego artystę Adama Wolskiego. 

Na przykładzie Volumetric MK Polska widać, ze szeroki wachlarz inwestycji oraz zrozumienie trendów rynkowych w połączeniu z konsekwentną i przemyślaną kampanią marketingową daje dobre efekty sprzedażowe nawet na nie w pełni odbudowanym po kryzysie rynku.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

NoweMediaPR

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »