Moda » Obuwie
W poszukiwaniu magicznych butów
Zobacz więcej zdjęć » |
Tym razem do zabawy zostały zaproszone przedszkolaki z zielonogórskich przedszkoli. Konkurs został pomyślany w ten sposób, by dać dzieciom maksimum swobody twórczej w interpretacji tematu. Zadaniem konkursowym jest wykonanie w dowolnej technice (rysunek, malarstwo, wyklejanka, collage) prac, które będą pokazywać dziecięce wyobrażenia o magicznych butach. Celem konkursu jest rozwijanie zdolności plastycznych dzieci w wieku przedszkolnym, zachęcenie do samodzielnego myślenia, rozwijanie kreatywności, a także zwrócenie uwagi na znaczenie właściwego doboru obuwia dla prawidłowego rozwoju dziecięcych stóp.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Termin nadsyłania prac upływa 30 września. Spośród nadesłanych propozycji, jury wybierze najlepsze, szczególną uwagę zwracając na pomysłowość twórców i oryginalność techniki wykonania. Dla autorów zwycięskich prac przewidziano nagrody indywidualne, a przedszkola, z których pochodzić będą laureaci, otrzymają zestawy książek i zabawek. Wybrane prace będą wystawione w nowo otwartym zielonogórskim salonie Geox w C.H. Focus Park przy al. 3-go Maja.
„Zielona Góra jest kolejnym miastem, które zaprosiliśmy do udziału w konkursie. Pierwsza edycja miała miejsce w Koninie. Wtedy dzieci bardzo chętnie wzięły udział w naszej zabawie. Co więcej, zaskoczyły nas ich nieskrępowane pomysły twórcze. Chcemy kontynuować to przedsięwzięcie, zwłaszcza, że Geox – jako marka obuwia – we wszystkich swych działaniach szczególną uwagę poświęca właśnie dzieciom. Konkurs jest dla nas kolejną okazją, aby nawiązać z nimi dialog. Liczymy na dzieci, ich inwencję twórczą i wyobraźnię pełną wspaniałych pomysłów” – powiedział Łukasz Kuźniar, Brand Manager Geox w Gino Rossi SA.
Firma Geox powstała na początku lat 90-tych w północno-wschodnich Włoszech. Jej założycielem jest Mario Moretti Polegato, który opracował i opatentował perforowaną gumową podeszwę - pozwalającą stopom oddychać i jednocześnie zapobiegającą przedostawaniu się wody do środka buta. Dzięki innowacyjnej technologii, zaledwie w ciągu kilku lat Geox stał się liderem rynku włoskiego i trzecim najważniejszym producentem na świecie w segmencie obuwia codziennego. Produkty Geox sprzedają się w 68 krajach w 724 sklepach firmowych i tysiącach sklepów partnerskich. W Polsce wyłącznym dystrybutorem Geox jest firma Gino Rossi SA. Więcej informacji o Geox jest dostępne pod adresem: http://www.geox.com.pl.
Nadesłał:
PRS
|
Komentarze (0)