Kobieta, zdrowie, uroda » Ciało

Warto wracać do Żabki. Sieć rozdaje swoim klientom hot-dogi gratis

Warto wracać do Żabki. Sieć rozdaje swoim klientom hot-dogi gratis
Zobacz więcej zdjęć »
Żabka docenia i nagradza osoby, które regularnie robią zakupy w jej sklepach. Sieć rozwija koncepcję lojalizacji klientów, której jednym z mechanizmów jest najnowsza akcja promocyjna „Zgarnij hot doga gratis!”.

Każdy klient, który w środę lub czwartek zrobi zakupy w sklepie Żabka, otrzyma bon upoważniający do odbioru gratisowego hot doga przy kolejnych zakupach na kwotę min. 10 zł. Akcja trwa do 1 do 12 marca br. i obowiązuje we wszystkich sklepach Żabka, z wyłączeniem sklepów autonomicznych Żabka Nano.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:


Ulubiona ciepła przekąska gratis? Z Żabką to możliwe!

Bon promocyjny na kolejne zakupy (wydrukowany na paragonie), który upoważnia do odbioru gratisowego hot doga, otrzyma każdy klient, który w dniach 1-2 oraz 8-9 marca zrobi zakupy w sklepie Żabka. Ciepłą przekąskę będzie można odebrać w dowolnej placówce sieci w dniach 3-5 oraz 10-12 marca, przy zakupach za min. 10 zł. Realizacja bonu zdobytego podczas zakupów w środę lub czwartek, możliwa jest w tym samym tygodniu - od piątku do niedzieli. Obowiązuje ograniczenie: 1 transakcja = realizacja 1 bonu. Z promocji wyłączone są alkohole mocne, leki OTC, papierosy oraz produkty do żywienia niemowląt. Akcja promocyjna nie obejmuje sklepów autonomicznych Żabka Nano.

 

Żabka nagradza swoich klientów

Sieć nieustannie pracuje nad nowymi możliwościami lojalizacji i aktywizacji swoich klientów, rozwijając różne mechanizmy promocyjne, m.in. z wykorzystaniem aplikacji mobilnej Żappka. Aplikacja pozwala na gromadzenie punktów (żappsów) i wymianę ich na produkty dostępne w sklepach. Jej użytkownicy mają także możliwość korzystania z subskrypcji na kawę, czyli „Kawonamentu". Oprócz tego, Żappka dostarcza użytkownikom unikalnych doświadczeń korzystania z personalizowanych promocji, wyzwań czy usług, ułatwiając im codzienne funkcjonowanie.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Agnieszka Krupska

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »