Technologie » Internet

Wawel SA będzie korzystał z nowego rozwiązania Comarch ECOD Agent 2.0

Wawel SA będzie korzystał z nowego rozwiązania Comarch ECOD Agent 2.0
Zobacz więcej zdjęć »
Wawel SA i Comarch rozszerzają dotychczasową współpracę i podpisują długoterminową umowę na wdrożenie i obsługę nowej wersji systemu mobilnego Comarch ECOD Agent 2.0 do wsparcia przedstawicieli handlowych, rozwiązania Comarch ECOD Dystrybucja oraz Comarch ECOD Loyalty.

- System ECOD Agent 2.0 został przygotowany na podstawie wieloletnich doświadczeń i wdrożeń systemu SFA, które realizowaliśmy zarówno w kraju, jak i za granicą. Naszym celem było opracowanie systemu odpowiadającego potrzebom naszych klientów, a jednocześnie łatwego do wdrożenia i bogatego w dodatkowe opcje konfiguracyjne i funkcjonalne.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Nowością, którą realizujemy w ramach naszych rozwiązań jest możliwość wykorzystania systemu ECOD Loyalty, który pozwala na pełne wykorzystanie synergii systemu mobilnego oraz raportowania danych od dystrybutorów do budowania programów lojalnościowych dla partnerów i sklepów detalicznych - mówi Jakub Frankiewicz, production manager firmy Comarch.

- Zdecydowaliśmy się na migrację naszego obecnego systemu mobilnego i przedłużenie współpracy z Comarch ze względu na nowe możliwości, jakie daje nam ten system i nowe funkcjonalności, które chcemy wykorzystać w naszej organizacji sprzedażowej. Stąd zdecydowaliśmy się również na wdrożenie systemu do raportowania danych z kanału dystrybucji (Comarch ECOD Dystrybucja) oraz funkcjonalności programu lojalnościowego opartego na danych pozyskiwanych z tych systemów (Comarch ECOD Loyalty). Dzięki temu uzyskamy możliwość pozyskiwania pełnej informacji o sprzedaży naszych produktów w kanale tradycyjnym oraz budowania jeszcze lepszych relacji biznesowych z naszymi panterami – mówi Robert Okoński, dyrektor krajowej Sieci Dystrybucji firmy Wawel.

Jest to kolejna ważna umowa Comarch z zakresu wsparcia sprzedaży w branży FMCG. Nowy system mobilny Comarch ECOD Agent 2.0 jest już używany przez Diageo, czołowego producenta i dystrybutora jednych z najbardziej znanych marek alkoholowych na świecie.

Wawel SA to jedna z najstarszych fabryk cukierniczych w Polsce. Firma szczyci się tradycjami sięgającymi końca XIX wieku. Główna siedziba WAWEL SA mieści się w Krakowie. Obecnie w centrali oraz fabryce zlokalizowanej w Dobczycach pracuje ponad 700 osób.

Comarch to dostawca innowacyjnych rozwiązań informatycznych m.in. w zakresie zarządzania procesami sprzedażowymi. Comarch ECOD Agent 2.0 to kompleksowy, profesjonalny system wsparcia sprzedaży klasy Sales Force Automation, zapewniający kompleksową obsługę punktu sprzedaży przez mobilnych przedstawicieli handlowych. Comarch ECOD Dystrybucja oferuje kompleksową komunikację i raportowanie informacji z kanału dystrybucji, zaś Comarch ECOD Business Portal to rozwiązanie komunikacyjno-raportujące, które ma na celu usprawnić proces komunikacji i współpracy na linii producent - dystrybutorzy.

Z rozwiązania Comarch ECOD Dystrybucja korzysta 11 producentów branż retail&FMCG, chemiczno-kosmetycznej oraz budowlanej, m.in. Hortex, Mars, Mattel oraz podłączonych jest do niego ponad 800 dystrybutorów, natomiast z systemu Comarch ECOD Agent korzysta ponad 30 producentów (m.in. Diageo, międzynarodowy producent i dystrybutor takich marek jak Johnnie Walker, Gordon’s Gin, Hennessy, Guinness) i przeszło 3000 użytkowników.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

pawel.kozyra@comarch.pl

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »