Gospodarka » Żywność

Weekendowe nagradzanie z marką Familijne – startuje loteria marki Familijne

Weekendowe nagradzanie z marką Familijne – startuje loteria marki Familijne
Zobacz więcej zdjęć »
1 lipca marka Familijne startuje z nową loterią konsumencką, w której do wygrania będą 234 nagrody. Na miłośników wafli i ciastek marki Familijne czekają rowery marki KROSS, mechaniczne deskorolki oraz bony o wartości 100 zł na zakupy w sklepach Decathlon.

Z początkiem lipca startuje ogólnopolska loteria konsumencka marki Familijne z 234 nagrodami do wygrania. Promocją objęte są wafle i ciastka marki Familijne, których opakowanie zawiera naklejkę z kodem promocyjnym. Aby wziąć udział w loterii należy dokonać zakupu przynajmniej jednego promocyjnego produktu, zachować opakowanie zawierające naklejkę i wysłać je drogą pocztową lub przesyłać kod spod naklejki za pośrednictwem strony www.promocjafamilijne.pl.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Na zwycięzców loterii co weekend czekają atrakcyjne nagrody nawiązujące do potrzeb związanych z weekendowymi rodzinnymi wycieczkami. Do wygrania co tydzień są: 2 nagrody I stopnia (rower marki KROSS), 2 nagrody II stopnia (mechaniczna deskorolka) i 12 nagród III stopnia (bon o wartości 100 zł na zakupy w sklepach Decathlon). Ich losowanie będzie odbywało się począwszy od piątku 8 lipca do 14 października.

Loteria pt. „Weekendowe nagradzanie” potrwa do końca września br. i otrzyma silne wsparcie w telewizji, Internecie oraz radiu. Spot TV będzie emitowany w największych stacjach telewizyjnych: TVP, Polsat i TVN, a także stacjach tematycznych. Działania w Internecie obejmą kampania odsłonową oraz aktywności w serwisach YouTube, VoD i Facebook. Zaplanowano również silną kampanię spotową w radiu.

Strategię i kreację przygotowała agencja Agencja SOHO Square z grupy Ogilvy & Mather Polska, za działania w mediach społecznościowych odpowiada agencja Gong, za lokowanie produktu – Mediabrands Studios. Media zaplanował oraz zakupił dom mediowy Universal McCann. Za produkcję jest odpowiedzialny dom produkcyjny RedWorks. 



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Colian
http://colian.pl

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »