Firma » Biznes
Wideo marketing, czyli jak przyciągnąć uwagę odbiorców
![]() |
| Zobacz więcej zdjęć » |
Prowadzący postara się przekonać uczestników warsztatów, że do zrealizowania wysokiej jakości wideo nie potrzeba wielkiego budżetu ani specjalistycznego sprzętu, a całe niezbędne studio nagrań można mieć na wyciagnięcie ręki. Biorący udział w szkoleniu będą mieli również szansę dowiedzieć się jakie rodzaje wideo są obecnie popularne w marketingu oraz jak podczas ich realizacji może zostać wykorzystany smartfon. Oprócz wiedzy teoretycznej uczestnikom zostaną także zaprezentowane praktyczne przykłady realizacji wideo przy pomocy smartfona w działaniach marketingowych oraz produkcjach Hollywood.
Mateusz Dobrzański to doświadczony montażysta i operator pracujący w agencji GetHero. Może pochwalić się współpracą z największymi polskimi markami, takimi jak Coca-Cola, Play czy HP oraz najpopularniejszymi twórcami treści na portalu YouTube – Rezim, Multim i Dezym. Swoją przygodę z filmowaniem oraz montażem rozpoczął 7 lat temu, a jednym z jego pierwszych doświadczeń było zarządzanie działem technicznym telewizji studenckiej KampusTV, gdzie realizował materiały dla ATM Grupa.
Warsztaty „Wideo marketing przy pomocy smartfona” odbędą się w poniedziałek, 18 września w Idea Hub przy ul. Świętego Mikołaja 72 we Wrocławiu. Informacje o zapisach znajdują się na profilu Idea Hub Wrocław na Facebooku oraz w serwisie Evenea pod adresem: www.wideomarketing.evenea.pl.
Nadesłał:
Komunikacja Plus
|

Montaż okien z podwaliną – fundament trwałości i szczelności
Chrupiąco, słodko i z przymrużeniem oka. Grześki wystartowały z zimową kampanią!
Czarna komedia „(This is not) a Christmas movie” pojawi się w piątek na Viaplay
Blask przytulnych świąt: jak dobrać oświetlenie, by wprowadzić magię do wnętrza
Pierogi z makiem
Komentarze (0)