Gospodarka » Żywność
Wielka uczta w KFC - Nowy Zinger Box już w ofercie!
Zobacz więcej zdjęć » |
Nową ofertę wspiera kampania telewizyjna i działania na fan page’u marki, w oryginalny sposób łączące rzeczywistość wirtualną z akcjami prowadzonymi w restauracjach. Do wygrania aż 20 konsol Xbox 360!
„BIG BOXY od chwili wprowadzenia ich do naszej oferty należą do ulubionych pozycji w menu KFC.” – mówi Marta Skrzypczak, Jr Brand Manager KFC. „Zawsze jednak uważnie wsłuchujemy się w uwagi naszych fanów i chętnie modyfikujemy naszą ofertę, tak by jeszcze lepiej odpowiadała ich oczekiwaniom. Stąd powiększenie dotychczasowych zestawów, zachowanie tej samej ceny i urozmaicenie ich oferty o nowy ZINGER BOX, z bardzo popularną wśród naszych gości kanapką Zinger.”
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Oferta BOXÓW dostępna jest obecnie w trzech wariantach:
- ZINGER BOX – nowy zestaw, w skład którego wchodzi kanapka ZINGER, 5 pikantnych skrzydełek Hot Wings, duże frytki oraz napój z darmową dolewką
- Classic Box – zestaw obecny w ofercie, teraz z powiększoną porcją frytek oraz dwoma dodatkowymi skrzydełkami Hot Wings zamiast sałatki Coleslaw
· Twister Box - zestaw obecny w ofercie, także z powiększoną porcją frytek oraz dwoma dodatkowymi skrzydełkami Hot Wings zamiast sałatki Coleslaw.
Cena Big Boxów pozostała bez zmian i wynosi 19,99zł.
Nowa promocja w KFC to również oryginalna zabawa i szansa na atrakcyjne nagrody dla wszystkich fanów KFC zrzeszonych na fan page’u marki, którzy do 6 czerwca mogą brać udział w konkursie „Odbierz XBOXA za ZINGER BOXA". Wystarczy uważnie obserwować pojawiające się na fan page’u wskazówki, dotyczące lokalizacji restauracji KFC, w której „ukryta” została jedna z dwudziestu konsol Xbox 360. Nagrodę za każdym razem będzie mogła odebrać osoba, która odgadnie, gdzie znajduje się dana restauracja i pojawi się w niej jako pierwsza o określonej godzinie, kupując zestaw ZINGER BOX.
Spoty promujące kampanię wyświetlane są na antenie ogólnopolskich stacji telewizyjnych: Polsat, TVN, w kanałach tematycznych Polsatu i TVN, At Media oraz Discovery.
Autorem adaptacji spotu telewizyjnego oraz materiałów POS jest agencja Red8 Advertising. Konkurs przygotowany zostały przez dział marketingu marki KFC. Za zakup i planowanie mediów odpowiada agencja OMD Media Direction. Działania PR prowadzone są przez agencję Solski Burson-Marsteller.
Dodatkowych informacji udziela:
Witold Strzelecki
Solski Burson-Marsteller
e-mail: wstrzelecki@solskibm.pl
tel. +48 (22) 242 86 36
KFC - to najpopularniejsza, światowa sieć restauracji serwująca dania z kurczaka, światowy pionier restauracji szybkiej obsługi. Od ponad 70 lat, od czasu otwarcia w 1937 r. pierwszej restauracji KFC w Stanach Zjednoczonych, smak kurczaków KFC pozostaje niepowtarzalny dzięki unikalnej, oryginalnej recepturze Colonela Sandersa. Dania w restauracjach KFC przygotowywane są zawsze ze 100% świeżego, całego mięsa kurczaka. To restauracje dla tych, którzy cenią sobie wysoką jakość produktu i serwisu – w dobrej cenie. Codziennie około 12 milionów klientów obsługiwanych jest w blisko 16 000 restauracji sieci w ponad 100 krajach na całym świecie. W Polsce marka KFC należy do holdingu AmRest, który zarządza obecnie siecią blisko 130 restauracji KFC. Więcej informacji można znaleźć na stronie: http://www.kfc.pl/. Fan Page na portalu Facebook: http://www.facebook.com/kfcpolska
Nadesłał:
Witold Strzelecki
|
Komentarze (0)