Firma » Reklama
Wielkanocna kampania agencji DUDA POLSKA dla sieci Biedronka
Zobacz więcej zdjęć » |
Kampania prezentuje wysokiej jakości artykuły spożywcze, niezbędne do przygotowania tradycyjnego wielkanocnego poczęstunku: białą kiełbasę i twaróg na sernik.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Zadaniem kampanii jest zaakcentowanie kluczowych cech produktów oferowanych w Biedronce – ich polskości, a przede wszystkim wysokiej jakości w codziennie niskich cenach. “Zanim rozpoczęliśmy kreację razem z zespołem marketingowym spotkaliśmy się z producentami, aby dokładnie zrozumieć szczegóły związane z procesem produkcji tych artykułów oraz dowiedzieć się, co sprawia, że towary oferowane w sklepach Biedronka wyróżniają się wysoką jakością” – mówi Fabia Ranzani z Duda Polska. Dlatego bohaterowie reklam podkreślają tę wysoką jakość, mówiąc o niskiej zawartości tłuszczu i idealnej konsystencji twarogu czy naturalnych przyprawach i dużej zawartości mięsa w białej kiełbasie dostępnej w sklepach Biedronka.
To już kolejna odsłona odświeżonej kampanii reklamowej sieci, zapoczątkowanej w połowie stycznia br., która zachowała hasło “Codziennie niskie ceny”, symbolizujące najważniejsze zobowiązanie Biedronki wobec klientów. Pojawił się wówczas również nowy przekaz: “Daj się zaskoczyć jakością Biedronki”, obecny od tej pory we wszystkich reklamach. Aktualnej odsłonie przedświątecznej kampanii towarzyszy również znany od stycznia charakterystyczny motyw muzyczny.
Wielkanocna kampania reklamowa obecna będzie w telewizji, radiu, prasie, outdoorze, internecie oraz w samych sklepach Biedronka. Na kampanię telewizyjną składają sie spoty o długości 30 i 45 sekund. Natomiast spot radiowy trwa 30 sekund.
Dodatkowe informacje:
Kamila Koźbiał
AM Art-Media Agencja PR
22 522 20 44, 509 853 349 kkozbial@art-media.com.pl
Nadesłał:
iwonamichalowska
|
Komentarze (0)