Firma » Biznes
Wiosna z platformą Sodexo Performance Suite
Początek wiosny to nie tylko pierwsze promienie słońca i powiew świeżości. Dla wielu firm to okres wytężonej pracy m.in. planowania dodatkowych działań, wdrażania rocznych strategii oraz poszukiwania efektywnych narzędzi promocyjnych związanych ze wzmożoną dystrybucją produktów i usług. Sodexo Benefits and Rewards Services zachęca do „ożywienia” działań wsparcia sprzedaży poprzez uruchomienie programu lojalnościowego lub motywacyjnego i oferuje pomoc na każdym etapie projektu. Prócz pełnego doradztwa, firma zapewnia specjalistyczne narzędzia online do kompleksowej realizacji i zarządzania projektem. Swoją ofertę prezentuje
w wiosennej kampanii reklamowej.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Przeczytaj również
Działania reklamowe skupiają się głównie na promocji internetowej platformy Sodexo Performance Suite – narzędzia do kompleksowego zarządzania programami lojalnościowymi i motywacyjnymi. Tym razem promocja Sodexo Performance Suite wyjdzie poza programy B2B i obejmie również rozwiązania konsumenckie, na które pozwala platforma. Podejmowane aktywności podkreślają przede wszystkim korzyści wynikające z wykorzystania tego narzędzia, czyli m.in: pełen outsourcing, stałą komunikację z uczestnikami, obsługę logistyki czy możliwość bieżącej aktualizacji katalogu nagród dostępnego on-line.
Kampania będzie prowadzona od początku kwietnia do końca czerwca w kluczowych mediach marketingowych i prasie opiniotwórczej m.in. w magazynie Media i Marketing Polska, Brief czy Marketing w Praktyce. Kampania zostanie wsparta dodatkowymi działaniami internetowymi (m.in. e-mailingi oraz SEM).
Sodexo w przygotowaniu kampanii wspierały agencje: Total Project (kreacje), FirstLevel (SEM), ConTrust Communication (public relations) oraz dom mediowy Mindshare (planowanie mediów).
Komentarze (0)