Technologie » Internet

Wirtualna Polska w TOP20 marek sponsorujących polski sport

Wirtualna Polska w TOP20 marek sponsorujących polski sport
Zobacz więcej zdjęć »
W raporcie „Rok 2008 – rok sponsoringu sportowego”, opublikowanym przez Pentagon Research, Wirtualna Polska została wymieniona w pierwszej dwudziestce najlepiej eksponowanych w sporcie marek. WP jest jedynym portalem internetowym w raporcie, który sklasyfikowano tak wysoko.

Inne portale znalazły się poza pierwszą setką.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Pentagon Research przebadał w sumie blisko 3,5 tysiąca marek.

Siedemnasta pozycja jest dla nas olbrzymim sukcesem, tym większym, że uplasowaliśmy się obok tak znanych marek, jak Plus, Lotos, Warka, Intel czy Adidas - mówi Przemysław Zbróg z Działu Marketingu Wirtualnej Polski, odpowiedzialny za eventy sportowe portalu - Od wielu lat angażujemy się w wydarzenia sportowe i staramy się być obecni na tych najważniejszych, jeśli nie z własnym brandem, to z ekipą dziennikarzy i reporterów, którzy relacjonują dla naszych użytkowników zmagania piłkarzy, skoczków, żeglarzy, szermierzy, szczypiornistów. Dla nas liczą się przede wszystkim pasja i chęć działania, a tych nam nie brakuje - dodaje.

W 2008 roku Wirtualna Polska objęła patronatem m.in. takie wydarzenia sportowe, jak: Siatkarska Liga Światowej, Mistrzostwa Polski w Siatkówce Plażowej Mężczyzn, Puchar Świata w Siatkówce Plażowej Mężczyzn, Pucharach Polski w Siatkówce Kobiet, Puchar Polski w Siatkówce Mężczyzn, Puchar Świata w Skokach Narciarskich w Zakopanem, gale boksu zawodowego, Mistrzostwa Polski w Kitesurfingu, Letnie Grand Prix w Skokach Narciarskich w Zakopanem, Mistrzostw Świata w Siatkówce Plażowej Młodzieży, Speedway Ekstraligę Żużlową, podjęła też współpracę z klubami Piłkarskiej Ekstraklasy; Cracovią i Lechią.

WP angażuje się też w szereg akcji społecznych związanych ze sportem. Wspiera najmłodszych skoczków biorących udział w programie „Lotos Cup - Szukamy Następców Mistrza", organizuje aukcje charytatywne przedmiotów należących do gwiazd sportu, np., Adama Małysza czy Roberta Kubicy. Dochód z aukcji charytatywnych przekazywany jest Fundacji Anny Dymnej „Mimo Wszystko".



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

ap

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »