Technologie » Internet
Wirtualna Polska w TOP20 marek sponsorujących polski sport
Zobacz więcej zdjęć » |
Inne portale znalazły się poza pierwszą setką.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Pentagon Research przebadał w sumie blisko 3,5 tysiąca marek.
Siedemnasta pozycja jest dla nas olbrzymim sukcesem, tym większym, że uplasowaliśmy się obok tak znanych marek, jak Plus, Lotos, Warka, Intel czy Adidas - mówi Przemysław Zbróg z Działu Marketingu Wirtualnej Polski, odpowiedzialny za eventy sportowe portalu - Od wielu lat angażujemy się w wydarzenia sportowe i staramy się być obecni na tych najważniejszych, jeśli nie z własnym brandem, to z ekipą dziennikarzy i reporterów, którzy relacjonują dla naszych użytkowników zmagania piłkarzy, skoczków, żeglarzy, szermierzy, szczypiornistów. Dla nas liczą się przede wszystkim pasja i chęć działania, a tych nam nie brakuje - dodaje.
W 2008 roku Wirtualna Polska objęła patronatem m.in. takie wydarzenia sportowe, jak: Siatkarska Liga Światowej, Mistrzostwa Polski w Siatkówce Plażowej Mężczyzn, Puchar Świata w Siatkówce Plażowej Mężczyzn, Pucharach Polski w Siatkówce Kobiet, Puchar Polski w Siatkówce Mężczyzn, Puchar Świata w Skokach Narciarskich w Zakopanem, gale boksu zawodowego, Mistrzostwa Polski w Kitesurfingu, Letnie Grand Prix w Skokach Narciarskich w Zakopanem, Mistrzostw Świata w Siatkówce Plażowej Młodzieży, Speedway Ekstraligę Żużlową, podjęła też współpracę z klubami Piłkarskiej Ekstraklasy; Cracovią i Lechią.
WP angażuje się też w szereg akcji społecznych związanych ze sportem. Wspiera najmłodszych skoczków biorących udział w programie „Lotos Cup - Szukamy Następców Mistrza", organizuje aukcje charytatywne przedmiotów należących do gwiazd sportu, np., Adama Małysza czy Roberta Kubicy. Dochód z aukcji charytatywnych przekazywany jest Fundacji Anny Dymnej „Mimo Wszystko".
Nadesłał:
ap
|
Komentarze (0)