Dom » Budownictwo
WIŚNIOWSKI spełnił marzenie o bezpieczeństwie dzieci z Domu Dziecka w Pleszewie
Zobacz więcej zdjęć » |
„Spełnij marzenie o bezpieczeństwie” to akcja firmy WIŚNIOWSKI, do której zaproszono placówki z całej Polski. Ich wychowankowie wraz ze swoimi opiekunami przygotowali prace plastyczne i literackie, a także filmy obrazujące, czym dla nich jest bezpieczeństwo i dlaczego to właśnie ich placówka powinna zostać nagrodzona. Wychowankowie placówki z Domu Dziecka w Pleszewie dzięki swojej kreatywności i wspólnej pracy zostali laureatami nagrody głównej. Za sprawą firmy WIŚNIOWSKI i jej partnera handlowego firmy CEZAB z Ostrowa Wielkopolskiego placówka może pochwalić się nową się ogrodzeniem z paneli kratowych, 3 furtkami oraz 2 dwuskrzydłowymi bramami wjazdowymi.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
W poniedziałek, 14 listopada przedstawiciele firmy WIŚNIOWSKI odwiedzili podopiecznych Domu Dziecka w Pleszewie, by dokonać odbioru nagrody. Dyrekcja placówki, pracownicy i dzieci przyjęli gości niezwykle ciepło, wręczając podziękowania, a także symboliczny klucz do ich domu. Znalazł się też czas na poczęstunek przygotowany własnoręcznie przez wychowanków ośrodka oraz wspólne zwiedzanie budynku.
- Chcieliśmy choć w części wpłynąć na poprawę sytuacji dzieci w domach dziecka i wesprzeć ośrodki opiekuńcze w spełnianiu ich najważniejszej misji, jaką jest zapewnienie podopiecznym bezpiecznego dzieciństwa. Bezpieczeństwo to jedna z kluczowych dewiz wpisanych w działalność firmy. Jako największy polski producent bram, drzwi i ogrodzeń codziennie zapewniamy bezpieczeństwo w milionach domów w całej Europie - mówi Krystyna Baran, prezes Zarządu firmy WIŚNIOWSKI. – Dziękujemy naszemu partnerowi handlowemu firmie CEZAB, że zdecydowali się dołączyć do akcji i nieodpłatnie zamontować nasze produkty w placówce w Pleszewie. – dodaje.
Szczególne podziękowania należą się też klientom firmy WIŚNIOWSKI, którzy wzięli udział w akcji i zakupili produkty objęte promocją. - Część dochodu ze sprzedaży produktów promocyjnych została przeznaczona na sfinansowanie nagród w konkursie. Radość dzieci z posiadania bezpiecznego miejsca do życia to więc nasz wspólny sukces. Razem spełniliśmy ich marzenie o bezpieczeństwie - podkreśla Katarzyna Świderska, dyrektor marketingu firmy WIŚNIOWSKI.
Nadesłał:
Arni
|
Komentarze (0)