Gospodarka » Maszyny

Wózki widłowe - Komatsu BX 50

Wózki widłowe - Komatsu BX 50
Zobacz więcej zdjęć »
Głównym celem przy projektowaniu serii BX50 było zaspokojenie potrzeb Klientów poprzez zwiększenie wydajności godzinowej z nowym układem hydraulicznym SLHS, obniżenie zużycia paliwa, niskie koszty eksploatacji oraz zapewnienie wygody pracy operatorów.

Nowa seria wózków widłowych Komatsu BX50 wyposażona jest w nowy na rynku wózków widłowych standard silnik IC. W skład serii BC 50 wchodzi aż 8 modeli wózków widłowych (Diesel i LPG) u udźwigach od 2.0 ton do 3.5 tony. Serię kończy jedyny w swoim rodzaju 3.5 tonowy wózek widłowy Super-Compact.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Operator wózka widłowego AX 50, dzięki nowoczesnemu projektowi maszyny może dłużej  kontynuować pracę, dzięki komfortowym warunkom jazdy. Silnik, kabina i przekładnia funkcjonują niezależnie w jednym korpusie . Wózki widłowe Komatsu serii BX50 zapewniają wydajną pracę operatora dzięki:

  • ogromnej redukcji drgań z przekładni oraz z ziemi (struktura Dual-Floating)
  • obszernemu, wygodnemu amortyzowanemu siedzeniu OSS,
  • nowemu, bardzo czytelnemu wyświetlaczowi z przeprojektowanymi wielofunkcyjnymi dźwigniami,
  • doskonałym warunkom pracy oraz dostępności do kabiny operatora,
  • wyjątkowej widoczności zapewnionej dzięki masztom, przeciwwadze i centralnie usytuowanemu szerokokątnemu lusterku wstecznemu,
  • mniejszej kierownicy (300mm) i przeprojektowanym dźwigniom hydraulicznym

Cechy charakterystyczne dla wózków widłowych serii BX50:

  • Przekonstruowana przekładnia z przegubem uniwersalnym ze stopu aluminiowego dla poprawy rozpraszania ciepła, wspomagana przez system chłodzenia z wyspecjalizowaną chłodnicą dla instalacji oleju przekładniowego, który jest siedem razy wydajniejszy od poprzedniego.
  • Najnowsza generacja układu elektrycznego z wodoodpornymi złączami i zcentralizowanymi skrzynkami na bezpieczniki, wraz z pokrywami, które zostały zaprojektowane tak, aby były wodoszczelne.
  • Solidne, mocne silniki (4D92E oraz K21) zabezpieczone przez filtr cyklonu.
  • Wzmocnione siedzenie OSS.

Seria BX50 spełnia standardy ISO3691 z czujnikiem "człowiek na pokładzie", który, na wypadek nieobecności operatora wózka widłowego, blokuje wszystkie funkcje hydrauliczne i rozłącza przekładnie poprzez sygnał alarmu, w przypadku kiedy hamulec parkingowy nie był zastosowany. Nowa przekładnia z przemiennikiem momentu obrotowego i niezależna przednia oś gwarantują kontrolę sprzęgła i nagłe zmiany kierunku z silnym, ale stopniowym przyspieszeniem. Podejście do ładunku jest łagodne a przeprojektowane dźwignie kierunkowe sterowane elektronicznie i światła halogenowe (wyposażenie standardowe) są teraz bliżej kół jezdnych dla efektywniejszej kontroli. Układ kierowniczy KAPS III jest niezwykle lekki, szybki i całkowicie hydrauliczny z systemem, który synchronizuje usytuowanie kierownicy i kąt kół, co zabezpiecza przed zjawiskiem znoszenia z kierownicy i kołysania typowego dla wózków, które nie są wyposażone w te udogodnienia, dając w rezultacie większą precyzję i bezpieczniejszą jazdę na dłuższe odległości oraz wewnątrz magazynu. Uproszczenie czynności konserwacyjnych było jednym z priorytetów przy projektowaniu serii KOMATSU BX50, który został zrealizowany przez niezwykle prosty dostęp do komory silnika/przekładni bez zmiany pozycji kolumny kierowniczej.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

kraskairena

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »