Gospodarka » Maszyny
Wózki widłowe - praca w chłodni
Zobacz więcej zdjęć » |
Wózki Komatsu Reach Truck 1,2 ÷2,5t AR-2R zostały opracowane na podstawie układu zasilania prądu zmiennego (AC) tak, aby zapewnić najwyższy poziom wydajności. Wytrzymały silnik trakcyjny 6kW może osiągnąć wysoki poziom momentu obrotowego z bardzo płaską krzywą dla mocnego ale stopniowego poziomu przyspieszenia, doskonałe hamowanie regeneracyjne i zaskakująco szybką zmianą kierunku jazdy. Operator wózkamoże wybrać na wyświetlaczu do czterech różnych poziomów trakcji dodatkowo do prędkości niskiej. Pompa hydrauliczna z integralnymi biegami jest szczególnie cicha, z silnikiem o dużej mocy 11.5kW (ED 15%). Ergonomiczne mikro dźwignie, które kontrolują otwieranie proporcjonalnych elektrozaworów poprzez układ logiczny obsługują różne funkcje hydrauliczne. Wszystkie funkcje mogą być obsługiwane w tym samym czasie a reagowanie systemu może być ustawiona w zależności od wymagań operatora. Wszystkie silniki są całkowicie obudowane a więc nie wymagają czyszczenia lub usuwania resztek lub kurzu, które normalnie zbierają się na nie obudowanych silnikach. Wózki widłowe Seria AR-2R zabezpiecza nieporównywalnie komfort operatora dzięki ostrożnemu pozycjonowaniu urządzeń sterujących, całą elektrykę włączając w to hamulec parkingowy oraz wyjątkową widoczność przez oba maszty i osłonę górną. Mocne materiałowe siedzenie jest amortyzowane i posiada szeroki zakres regulacji w zależności od wagi i wysokości operatora. Kierownica ma zmniejszoną średnicę do 200 mm i może być przechylana. Dostępna na życzenie jest również sterowana elektronicznie platforma (100 mm) ogrzewane siedzenie oraz siedzenie z imitacji skóry. Standardowe wyposażenie zawiera wielofunkcyjny wyświetlacz LCD z wskaźnikiem naładowania akumulatora, licznik roboczogodzin, wskaźnik pozycji koło napędowego oraz alarmy. Komfort jazdy jest optymalny dzięki w pełni wspomaganiu sterowania wraz z przełącznikiem kierunku jazdy w standardzie. Koło może skręcić o kąt 183° czteroma obrotami kierownicy pozwalając na łatwy odjazd nawet z brzegu regału. Skręt o 360° jest również możliwy, w opcji w celu dalszego zwiększenia produktywności i przyjemności jazdy. Zaprojektowany przez system CAD, kadłub wózka posiada bardzo nisko środek ciężkości dla lepszej stabilności nawet na największych wysokościach podnoszenia. Poprzez częste zastosowanie spawów oraz giętej blachy cienkiej wózek zapewnia sztywność konstrukcji i wytrzymałość we wszelkich zastosowaniach, zwiększając w ten sposób poziom bezpieczeństwa operatora. Maszty TFV dostępne są do wysokości 11,500 mm podnoszenia i zawierają funkcje przechyłu i przesuwu bocznego na prowadnicy wideł w standardzie, daje to wyraźne korzyści w zakresie wydajności i zużycia energii. Wózek posiada też układ amortyzatorów, który w czasie pracy obniża się wysiłek odczuwalny przez operatora. Wózek widłowy posiada trzy układy hamulcowe:
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
- Hamowanie regeneracyjne (inercyjne)
- Ręczny hamulec elektromagnetyczny w silniku trakcyjnym jako hamulec parkingowy i awaryjny
- hamulec mechaniczno-hydrauliczny w kołach, jako pedał hamulca
Układy hydrauliczny i trakcyjny obsługiwane są przez pojedynczą jednostkę logiczną , która połączona jest z innymi częściami poprzez CAN-BUS w ten sposób zapewniając wysoki poziom niezawodności, która następnie jest zwiększona przez zastosowanie standardowych części IP45. Dzięki właściwościom technicznym i jakości części, konserwacja jest zredukowana tak więc zapewnia mniejszą ilość przestojów maszyny. Następujące dostępne są jako opcja:
- Wersja chłodnicza do -30°C z kabiną lub bez
- Sterowanie 360°
- Selektor wstępny wysokości
- Dodatkowy piąty bieg hydrauliczny
- Kamera na widłach
- Platforma sterowana elektrycznie (100 mm)
- Boczne usuwanie akumulatora
- Dodatkowe zabezpieczenie ładunku
- Wskaźniki funkcyjne i operacyjne
Nadesłał:
kraskairena
|
Komentarze (0)