Firma » Biznes
XXXVIII edycja Raportu CSR
W XXXVIII. edycji Raportu CSR redakcja portalu RaportCsr.pl postanowiła wyróżnić Grupę Maspex, właściciela marki Tymbark, oraz Polski Koncern Naftowy Orlen.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Turniej „Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku”, którego sponsorem jest właśnie Maspex, to jedno z najstarszych i największych wydarzeń sportowych w Europie. Wspieranie aktywności ruchowej wśród najmłodszych zostało docenione i wyróżnione przez redakcję Raportu. Turniej istnieje od 18 lat, a od 12 może liczyć na stałe wsparcie finansowe Grupy Maspex. Do tej pory zostało zgłoszonych blisko 2 miliony dziewcząt i chłopców z całego kraju!
- Turniej „Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku” to jeden z kilku ogólnopolskich programów CSR adresowanych do szkół i przedszkoli, w które firma Maspex jest zaangażowana. Łącznie we wszystkich wspieranych przez naszą firmę inicjatywach wzięło już udział blisko 7 milionów dzieci – mówi Dorota Liszka, Manager ds. Komunikacji Korporacyjnej w Grupie Maspex.
Drugim laureatem Raportu CSR został PKN Orlen. Koncern został wyróżniony za działania prowadzone z myślą o lokalnej społeczności miasta Płock, m.in. inwestycje w miejską infrastrukturę, organizację wydarzeń sportowych i kulturalnych a także wspieranie jednostek takich jak szpitale, policja czy straż pożarna.
- PKN Orlen to firma globalna, operująca na 4. kontynentach. Równolegle to sąsiad dla lokalnych społeczności, często przeważający pracodawca w regionie. Aby działać skutecznie musimy umiejętnie zdefiniować potrzeby nasze, a także otoczenia, zarówno tego dalekiego, jak i bliskiego – mówi Wioletta Kulpa, kierownik działu sponsoringu społecznego i CSR w PKN Orlen.
W tej edycji Raportu nie zabrakło materiałów o sportowym charakterze. Pisząc o turnieju Tymbarka nie sposób nie wspomnień o innym ważnym wydarzeniu: „Nadziei na Mundial”, czyli Mistrzostwach Świata Dzieci z Domów Dziecka w piłce nożnej. To wydarzenie, już po raz kolejny, wspiera Jeronimo Martins Polska, właściciel sieci Biedronka. Na jednej z kolejnych stron warto też przeczytać o tym, jak z misji o nazwie „CSR” wywiązuje się stadion PGE Narodowy.
Po raz kolejny zachęcamy też do lektury tekstu naszego stałego felietonisty - Bolesława Glazura, który pod kontrowersyjnym tytułem: „CSR powinien zejść na psy”, porusza ważny temat dotyczący losu tych najsłabszych, zwierząt.
W poprzednich edycjach Raportu CSR wyróżnieni zostali m.in. Instytut Fizjologii i Patologii Słuchu, PKP Cargo, Grupa Lux Med, Fundacja OnkoCafe wraz z firmą Novartis, RE project development, Fundacja PGNiG im. Ignacego Łukaszewicza, Diaverum Polska, Grupa Ferrero, KGHM Polska Miedź oraz spółka Emitel.
Raport jest przygotowywany co kwartał przez portal RaportCSR.pl i redakcję tygodnika Gazeta Finansowa. Partnerami Raportu jest Kurier365.pl i Fundacja Polskiego Godła Promocyjnego „Teraz Polska”. W każdej edycji wybierane są dwa projekty z zakresu CSR, które wyróżniły się pod względem oryginalności, siły oddziaływania i spójności z polityką oraz strategią firm lub instytucji, które je realizują.
Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Nadesłał:
iwonamichalowska
|
Komentarze (0)