Technologie » Internet
„Z automatu szybciej, łatwiej, fajniej” – nowa kampania Żabki Nano
Zobacz więcej zdjęć » |
Kampanii towarzyszy akcja promocyjna, w trakcie trwania której, czyli od 1 do 30 czerwca br., kupując dowolną przekąskę marki HAPS, klient dostaje rabat 30% na pierwsze i każde kolejne zakupy.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
- Kampania „Z automatu szybciej, łatwiej, fajniej" ma na celu budowanie świadomości marki Żabka Nano. Chcemy zachęcić nowych klientów do korzystania z możliwości wygodnych zakupów w sklepach autonomicznych. Zwracamy uwagę na przewagi naszego formatu - dostępność siedem dni w tygodniu przez całą dobę, szybkość procesu zakupowego i innowacyjność. Podkreślamy także elastyczność formatu Żabka Nano, prezentujemy szeroki i różnorodny asortyment dostępny w naszych sklepach, który jest dopasowany zarówno do grupy klientów, jak i do lokalizacji - mówi Andrzej Popławski, Nano Sales & Marketing Lead w Żabka Future.
Kampania „Z automatu szybciej, łatwiej, fajniej"
Kampania jest realizowana w miastach, w których zlokalizowane są Żabki Nano, tj. w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Katowicach, Krakowie oraz Gdańsku, Gdyni i Sopocie. Komunikacja ma charakter lokalny, oparty o geotargetowany digital oraz OOH. W kampanii wykorzystano m.in. citilighty i billboardy. W stolicy pojawią się także reklamy na stacjach metra, na których znaleźć można Żabki Nano, oraz oklejone autobusy. Warszawiacy i wrocławianie mogą zetknąć się z reklamami także na rowerach miejskich.
Stworzone w ramach kampanii kreacje w humorystyczny sposób, wykorzystując zabawę słowem, podkreślają różnorodną ofertę produktową sklepów Żabka Nano, spersonalizowaną pod typ lokalizacji. Przykładowo, w reklamach placówek zlokalizowanych na osiedlach mieszkalnych wyeksponowane zostały takie produkty jak: jajka, cukier, szczoteczka do zębów, tabletki do zmywarki; dla sklepów w lokalizacjach trafficowych - kanapki, przekąski, kawa; w biurowcach - sałatki, dania gotowe czy szybkie przekąski. Promowany jest także asortyment specyficzny dla poszczególnych Żabek Nano, np. pieczywo wypiekane w piecu, które można kupić w placówce przy Al. KEN 36A w Warszawie.
Autorem koncepcji kreatywnej jest agencja FMCgo. Zakupem mediów OOH zajęła się agencja Dentsu.
Promocja „-30% na wszystko"
Kampanii towarzyszy akcja promocyjna, w trakcie której każdy, kto kupi jeden raz dowolną przekąskę marki HAPS, uzyska rabat 30% na pierwsze i wszystkie kolejne zakupy do końca czerwca br., bez limitu. Z promocji mogą skorzystać zarówno klienci wchodzący na kartę płatniczą, jak i aplikację Żappka.
Największa sieć sklepów autonomicznych w Europie
Żabka Nano to innowacyjny koncept, który zmienia i kształtuje postrzeganie doświadczeń konsumenckich. Pierwszy sklep rozpoczął swoją działalność w czerwcu 2021 r. w Poznaniu. Obecnie Żabka Nano to największa sieć sklepów autonomicznych w Europie, która liczy już 60 tego typu placówek. Sklepy Żabka Nano zlokalizowane są m.in. w miejscach, w których - ze względu na ograniczoną powierzchnię lub wymogi prawne - nie zmieściłaby się standardowa placówka sieci Żabka, np. w biurowcach, klubach fitness czy akademiku. Stanowią także ważny element tkanki miejskiej - są obecne na ważnych ulicach miast czy na stacjach metra.
Nadesłał:
Agnieszka Krupska
|
Komentarze (0)