Technologie » Komputery
Z Microsoft Dynamics CRM możesz być dyrektorem sprzedaży czy szefem marketingu!
Microsoft Dynamics rozpoczął cykl warsztatów interaktywnych, mających na celu zapoznanie uczestników z realnymi korzyściami wynikającymi z użytkowania aplikacji biznesowej CRM w firmie poprzez udział w grze strategicznej Archipelago. Jako pierwsi 8 czerwca br. zagrali przedstawiciele branży telekomunikacyjnej, którzy wczuli się w rolę menedżerów firmy, podejmujących strategiczne decyzje w obszarze sprzedaży i marketingu.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Przeczytaj również
- Organizacja warsztatów interaktywnych jest okazją do zapoznania się z aplikacjami biznesowymi, poprzez realne przeżywanie emocji i osiąganie korzyści dzięki korzystaniu w tym przypadku z rozwiązania Microsoft Dynamics CRM - mówi Piotr Kowal, ekspert ds. systemów CRM, Microsoft Dynamics. - Archipelago pozwala graczom odczuć wszystkie emocje, jakie doświadczają dyrektorzy firm przy zarządzaniu działem sprzedaży i marketingu przedsiębiorstwa, w tym element rzeczywistej rywalizacji na konkurencyjnym rynku.
Gra Archipelago polega na prowadzeniu wirtualnego przedsiębiorstwa, w którym uczestnik zarządza działami sprzedaży lub marketingu. Celem jest osiągnięcie jak najwyższego zysku poprzez odpowiednie działania biznesowe i decyzje operacyjne, w tym dopasowanie oferty do klientów o różnych potrzebach i pochodzących z kilku odmiennych segmentów rynku. Koordynowanie działań marketingowych i sprzedażowych oraz poznawanie preferencji klientów z poszczególnych segmentów jest kluczem do zwiększenia sprzedaży, a tym samym wygrania gry.
- Archipelago została zaprojektowana po to, aby pokazać znaczenie strategicznego zarządzania relacjami z klientami dla zwiększenia efektywności sprzedaży. Gracze przekonują się na własnej skórze o możliwości wygenerowania większych zysków z działań sprzedażowych bez konieczności oferowania rabatów i promocji - mówi Joanna Średnicka, Członek Zarządu, Pracownia Gier Szkoleniowych. - Wystarczy, że będą odpowiednio zarządzać bazą klientów, świadomie budować klienckie portfolio, trafnie dobierać ofertę dla odpowiednich segmentów i oczekiwań klientów oraz zapewniać wysoki poziom obsługi posprzedażowej.
Uczestnicy pierwszego z kilku cyklów spotkań zdobyli już nowe doświadczenia w roli dyrektorów firmy. Ich zadaniem było zarządzanie luksusowymi nieruchomościami w Zatoce Perskiej. Przy pomocy funkcjonalności Dynamics CRM udało im się zwiększyć efektywność sprzedaży, co wywołało spore emocje podczas gry.
- Archipelago rozszerza know-how graczy pokazując, że mogą oni zarobić więcej poprzez strategiczne zarządzanie bazą klientów, niż przez obniżanie cen produktów i usług. Gra zmusza do „myślenia rynkowego", odpowiedniej segmentacji klientów oraz właściwiej koordynacji działań, a końcowy wynik zależy od postaw i umiejętności podejmowania decyzji biznesowych przy wykorzystaniu systemu CRM. Właśnie taki sposób kontaktu klienta z Microsoft Dynamics CRM umożliwia mu zapoznanie się z łatwą obsługą aplikacji, co stanowi element wyróżniający nasz CRM na rynku - podsumowuje Piotr Kowal, Microsoft Dynamics.
Kolejne warsztaty podejmujące inne aspekty, ale wszystkie oparte o grę Archipelago, odbędą się już we wrześniu 2011 roku. Więcej informacji na temat warsztatów interaktywnych będzie można uzyskać na stronie http://www.microsoft.com/dynamics/pl/pl/default.aspx.
***
Informacje o firmie:
Microsoft jest międzynarodowym producentem oprogramowania komputerowego, a także dostawcą kompleksowych rozwiązań cloud computing, aplikacji serwerowych i innych technologii informatycznych dla klientów indywidualnych, firm i administracji.
Sztandarowe produkty oferowane przez Microsoft to system operacyjny Windows z najnowszą wersją - Windows 7, która sprzedała się już na świecie w rekordowej liczbie 240 milionów egzemplarzy oraz oprogramowanie biurowe Microsoft Office - którego najnowsza wersja Microsoft Office 2010 zadebiutowała na rynku w lipcu 2010. Poza tym w ofercie spółki znajdują się m.in.: konsola Xbox 360, Windows Live Essentials wraz z pocztą Hotmail, komunikatorem Windows Messenger oraz wirtualnym dyskiem SkyDrive, rozwiązania wspierające zarządzanie z rodziny Microsoft Dynamics, aplikacje serwerowe Microsoft Windows Server System, platforma Windows Azure oraz technologia Microsoft.NET. Microsoft jest również liderem w zakresie rozwiązań Cloud Computing, dostarczając zarówno aplikacje, infrastrukturę jak i platformę programistyczną w formie usług za pośrednictwem chmury obliczeniowej.
Microsoft Corporation powstał w 1975 roku w USA, a polski oddział firmy istnieje od 1992 r. W swoich filiach na całym świecie Microsoft zatrudnia blisko 90 tys. specjalistów z różnych dziedzin, w tym ponad 300 osób w Polsce. Ponadto, w Łodzi i Poznaniu działają Centra Innowacji Microsoft. We Wrocławiu natomiast działa od 2008 roku Centrum Rozwoju Oprogramowania Microsoft. W Polsce Microsoft współpracuje z ponad 8 tysiącami partnerów i 20 tysiącami inżynierów.
Polski oddział Microsoft bierze aktywny udział w rozwoju gospodarki i społeczności lokalnej w Polsce. W ramach realizacji swojej strategii odpowiedzialności, polski oddział Microsoft koncentruje działania na zwalczaniu zjawiska „wykluczenia informacyjnego" poprzez upowszechnianie wiedzy i umiejętności informatycznych. W tym celu współpracuje z wieloma organizacjami pozarządowymi i wspólnie z nimi wspiera społeczności marginalizowane w dostępie do nowych technologii. W ramach programu „Microsoft dla non-profit", Microsoft przekazuje również bezpłatnie swoje oprogramowanie na rzecz organizacji o charakterze społecznym. W 2007 roku Microsoft otrzymał tytuł Dobroczyńcy Roku 2006 w kategorii „Strategiczne programy społecznego zaangażowania firmy", przyznany przez Akademię Rozwoju Filantropii w Polsce. Firma jest zaangażowana w działania w obszarze edukacji również poprzez projekt „Partnerstwo dla Przyszłości", który w 2007 roku został wyróżniony przez Ministerstwo Edukacji Narodowej i Głos Nauczycielski, otrzymując tytuł „Inicjatywy Edukacyjnej Roku 2007". Od maja 2009 roku Microsoft we współpracy z Fundacją Dzieci Niczyje oraz Fundacją „Kierowca Bezpieczny" Krzysztofa Hołowczyca, prowadzi także inicjatywę na rzec bezpieczeństwa internetowego dzieci „3...2..1...Internet!". W ramach kampanii ponad 100 tysięcy dzieci w całej Polsce dowiedziało się jak bezpiecznie korzystać z Internetu. W lipcu 2010 roku w Polsce odbyły się światowe finały największego konkursu technologicznego na świecie Imagine Cup, który jest organizowany przez Microsoft od 9 lat. Microsoft konsekwentnie potwierdza także swoją wysoką pozycję wśród pracodawców, zajmując od kilku lat czołowe miejsca w badaniu prowadzonym przez Hewitt Associates i zdobywając tytuł „Najlepszego Pracodawcy w Polsce".
Zapraszamy do odwiedzenia polskiej strony firmy Microsoft pod adresem: http://www.microsoft.com/poland lub kontaktu z Centrum Obsługi Klienta Microsoft pod numerem 0 801 802 000 (opłata według stawek Twojego operatora).
***
Microsoft Windows, Windows Mobile, Visual Studio, Windows Server System, Windows Server, SQL Server, Visual Studio, BizTalk Server, Microsoft Dynamics są zarejestrowanymi znakami towarowymi, bądź znakami towarowymi Microsoft Corp. w Stanach Zjednoczonych i/lub w innych krajach. Nazwy wymienionych firm i produktów mogą być zastrzeżonymi znakami towarowymi ich właścicieli.
Dodatkowych informacji udzielą:
Agnieszka Dziedzic
Microsoft Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 195 A
02-222 Warszawa
tel. 0 22 594 10 00
fax. 0 22 594 10 02
e-mail: adziedzi@microsoft.com
Joanna Frąckowiak
Microsoft Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 195 A
02-222 Warszawa
tel. 0 22 594 10 00
fax. 0 22 594 10 02
e-mail: joannafr@microsoft.com
Piotr Kaniowski
Microsoft Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 195 A
02-222 Warszawa
tel. 0 22 594 10 00
fax. 0 22 594 10 02
e-mail: v-piotrk@microsoft.com
Anna Wardziak
Audience&Partner Marketing Manager
Microsoft Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 195 A
02-222 Warszawa
kom. 0 505 191 551
e-mail: v-anward@microsoft.com
Nadesłał:
EW
|
Komentarze (0)