Firma » Biznes

Za Armatis kolejny rok wzrostów, w planach dalsza ekspansja w Polsce

Za Armatis kolejny rok wzrostów, w planach dalsza ekspansja w Polsce
Zobacz więcej zdjęć »
Potentat na rynku outsourcingu Call i Contact Center planuje zatrudnić ok. 300-450 osób w Polsce w 2022 roku.

Armatis, jeden z największych działających w Polsce outsourcerów obsługi klienta i sprzedaży, ma za sobą kolejny rok bardzo szybkiego rozwoju. Firma zwiększyła zatrudnienie o ok. 20%, a jej przychody wzrosły o ok. 30%. W planach na 2022 rok jest wzrost zatrudnienia o 20-30% oraz dalsza ekspansja geograficzna i otwieranie biur w kolejnych miastach. Najwięcej nowych pracowników Armatis planuje zatrudnić do projektów realizowanych dla klientów z sektora e-commerce, turystycznego i mediów w Bielsku-Białej i Katowicach.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Aktualnie Armatis zatrudnia ponad 1500 pracowników w biurach w Bielsku-Białej, Katowicach, Krakowie, Stalowej Woli, Warszawie oraz zdalnie. Największe biura to Warszawa i Kraków - w każdej z tych lokalizacji pracuje ok. 400-500 osób. W trybie zdalnym pracuje ponad 40% agentów firmy, którzy preferują tę formę zatrudnienia.

„2021 rok utrwalił wprowadzony w okresie pandemii system pracy zdalnej w naszej firmie. Okazało się, że ta forma zatrudnienia nie wpływa na jakość obsługi, a jednocześnie wielu naszych pracowników woli właśnie taką formę pracy. Z kolei dla nas bodaj największą korzyścią z pracy zdalnej jest to, że mamy możliwość rekrutacji pracowników z potrzebnymi kompetencjami z całej Polski, a nie tylko z miast, gdzie są nasze biura. Dodatkowo praca zdalna pozytywnie wpłynęła na ograniczenie absencji” – mówi Krzysztof Lewiński, Dyrektor Krajowy w firmie Armatis Polska.

Przedstawiciel Armatis podkreśla, że bardzo dobry rok dla Armatis to przede wszystkim wynik dużego zainteresowania firm outsourcingiem usług w obszarze obsługi i pozyskiwania klientów, jaki pojawił się na rynku w wyniku pandemii. Sprawiła ona, że firmy na całym świecie uświadomiły sobie, że outsourcowanie usług Call i Contact Center jest zdecydowanie bardziej elastyczną formą działania niż budowanie takich działów wewnętrznie, bo umożliwia łatwiejsze reagowanie na zawirowania na rynku oraz daje większą efektywność kosztową.  

W efekcie firma musiała m.in. przenieść jedno ze swoich biur w Bielsko-Białej do nowej siedziby, aby umożliwić dalsze zwiększenie liczby zatrudnianych agentów. W planach na 2022 rok jest wzrost zatrudnienia w już istniejących biurach, wśród pracowników zdalnych, a także rozważane jest otwarcie biur w innych miastach. Łącznie Armatis planuje zatrudnić ok. 300-450 ludzi.

„Szukamy zarówno doświadczonych specjalistów w obsłudze klienta, jak i osób dopiero stawiających pierwsze kroki na rynku pracy. Praca w Armatis to możliwość zdobycia doświadczenia w obsłudze klienta w projektach realizowanych dla najbardziej znanych polskich i europejskich marek - w języku polskim oraz w 13 językach zagranicznych. Największe zapotrzebowanie mamy na osoby ze znajomością j. angielskiego, niemieckiego i włoskiego. Ze względu na elastyczność czasu pracy, duże możliwości kariery w naszej firmie mają np. studenci” – wyjaśnia Krzysztof Lewiński.

Armatis oferuje wszystkim zatrudnionym program szkoleń poprzedzających dołączenie do projektu, szereg benefitów, a także klarowną ścieżkę kariery zapewniającą możliwości rozwoju i awansu. Firma podkreśla, że 90% wszystkich rekrutacji na wyższe stanowiska odbywa się w ramach awansów wewnętrznych. W minionym roku pojawiła się w Armatis także możliwość pracy nie jako agent obsługi, ale pracownik nowego działu automatyzacji procesów w oparciu o narzędzie RPA (Robotic Process Automation). W tym momencie automatyzacja dotyczy głównie procesów wewnętrznych, jednak firma planuje również tego typu wdrożenia dla klientów. Armatis to firma wywodząca się z Francji, która od ponad 30 lat tworzy rozwiązania outsourcingowe dla przedsiębiorstw. Dotyczą one wielokanałowego  wsparcia klienta, sprzedaży, helpdesku oraz innych rozwiązań B2C i B2B, które są dostarczane w ponad 14 językach i zgodnie z wizją zawartą w haśle „Your customer first”. Ofertę Armatis wyróżnia przede wszystkim elastyczność, która umożliwia klientom łatwe i szybkie skalowanie zespołu obsługi klienta i sprzedaży stosowanie do potrzeb, ale także know-how wynikający z ponad 30 lat działalności na rynku, innowacyjność i wypracowane procesy zarządzania. Armatis aktualnie zatrudnia na całym świecie ok. 9000 osób. Dodatkowe informacje na temat Armatis Polska są dostępne na stronie: https://www.armatis.com/pl.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

PRS

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »