Motoryzacja » Moto Serwis
Zamek Czocha najlepszym miejscem na weekend
Zobacz więcej zdjęć » |
Oprócz samochodu, zwycięzca konkursu otrzymał od Continental dodatkową rozszerzoną gwarancję na opony, czyli specjalne roczne ubezpieczenie.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Przeczytaj również
„Dziękujemy wszystkim uczestnikom naszego konkursu za przysłanie zgłoszeń i opisów tak wielu fantastycznych miejsc w Polsce. Zachęcamy też wszystkich kierowców, aby korzystali ze stworzonej wspólnie mapy najciekawszych lokalizacji i w pełni wykorzystali wakacyjne weekendy!" - komentuje Ewa Ostapczuk-Wasilewska, Media & Communication Manager Continental Opony Polska.
Wyniki akcji
„Wyjechani na weekend" to 14 redakcyjnych wyjazdów do najciekawszych miejsc w Polsce, 26 nagród w konkursie, ponad 5 tys. przejechanych kilometrów i 11 242 zł zebrane na szczytny cel - dla zwycięzcy VI Mistrzostw Polski Dzieci z Domów Dziecka w Piłce Nożnej - klubu Sternik Szczecin z Centrum Opieki nad Dzieckiem.
Stronę internetową wspólnego projektu Continental i Agora S.A. odwiedziło ponad 1,3 mln użytkowników, a materiały poświęcone rozmaitym sposobom spędzania wolnego czasu ukazały się w „Gazecie Wyborczej" oraz jej tygodnikach, m.in. „Dużym Formacie", „Tylko Zdrowie" i „Wysokich Obcasach", a także specjalnym dodatku „Jedziemy na Weekend". Publikacje związane z akcją ukazały się również w czasopismach wydawanych przez Agorę: „Logo", „Wysokie Obcasy Extra", „Dziecko", „Kuchnia" i ich wersjach mobilnych, a do bezpłatnego dziennika „Metro" dołączona została zawieszka na drzwi z hasłem „Wyjechani". Działania promocyjne objęły również Radio Złote Przeboje, serwisy tematyczne Gazeta.pl , aplikacje mobilne Gazeta.pl LIVE i Sport.pl LIVE , a także serwis Wyborcza.pl .
Poprzednie wspólne akcje mediów Agory i marki Continental to „Trasy Magiczne" i „Droga na Mundial". Pierwsza z nich, zrealizowana w 2013 r., otrzymała wyróżnienie w konkursie WAN-IFRA European Digital Media Awards.
Więcej o akcji: Wyjechani.Gazeta.pl.
Pełna lista laureatów konkursu: wyjechani.gazeta.pl/wyjechani/1,143292,18316502,rozstrzygniecie-konkursu-wyjechani-na-weekend.html.
Relacja z wręczenia nagrody: https://www.youtube.com/watch?v=T_iNik9mDyg.
Relacja z wyjazdów redakcji: https://www.youtube.com/watch?v=oOtoFJvWGKQ.
* * *
Continental AG
Z osiągniętymi w 2014 roku obrotami w wysokości 34,5 miliarda euro, Continental jest jednym z wiodących dostawców motoryzacyjnych na świecie, rozwijając inteligentne technologie dla transportu osób i ich dóbr. Jako wiarygodny partner i międzynarodowy producent opon, oferuje trwałe, bezpieczne i komfortowe rozwiązania, dostosowane do indywidualnych potrzeb. Koncern działa w ramach pięciu działów: Podwozi i Bezpieczeństwa, Układów Napędowych, Wnętrz Pojazdów, Opon oraz ContiTech. Continental zatrudnia obecnie ponad 200 000 pracowników w 53 krajach.
www.continental-corporation.com
Dział Opon
Jako jeden z wiodących producentów opon na świecie, zatrudniający ponad 42 000 pracowników. Obecnie Dział Opon posiada na całym świecie 22 zakłady zajmujące się produkcją i rozwojem. Szeroka oferta produktów Działu oraz stałe inwestycje w badania i rozwój w znaczący sposób przyczyniają się do osiągnięcia efektywnej pod względem kosztowym i wydajnej ekologicznie mobilności.
www.continental.pl
Opony do pojazdów ciężarowych
Dział Opony do Pojazdów Ciężarowych jest jednym z największych producentów opon do samochodów ciężarowych, autobusów i pojazdów przemysłowych na świecie.
www.continental-truck-tires.pl
Sponsoring
Dział Opon jest oficjalnym sponsorem Pucharu Niemiec w Piłce Nożnej, Major League Soccer w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie, Pucharu Azji w Piłce Nożnej 2015 w Australii oraz Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej UEFA EURO 2016TM we Francji.
www.ContiSoccerWorld.com
Komentarze (0)