Firma » Biznes
Żel Dove dla klientów saloników Kolportera
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
– Specjalny program przypomina w komputerze sprzedawcy, że powinien wydać próbkę klientowi, który właśnie kupił prasę kobiecą – mówi BTL Manager Mariusz Skadłubowicz z Kolportera. – W sumie marka Dove przeznaczyła na akcję samplingową 64 tysiące próbek żelu pod prysznic Dove VisibleCare Toning.
Wstępny etap akcji odbył się w dniach 20-23 kwietnia br. Każdy, kto w tych dniach wziął udział w promocji na profilu Dove na Facebooku, otrzymywał specjalny kod uprawniający do odbioru jednej, dwóch lub trzech próbek kosmetyku w salonikach Kolportera. Próbki żelu pod prysznic Dove VisibleCare Toning z technologią NutriumMoisture™ można było odbierać od 5 do 18 czerwca br. Natomiast od 19 czerwca br., aż do wyczerpania zapasów, żel Dove bezpłatnie otrzymują klienci, którzy zakupią w salonikach czasopisma kobiece.
Równocześnie w salonikach prasowych i salonach Top-Press Kolportera w wybranych województwach odbywała się inna akcja samplingowa. Klienci, którzy zakupili wybrane tytuły prasy kobiecej i wnętrzarskiej, otrzymali letni katalog sprzedaży wysyłkowej producenta firanek, firmy Wisan. Akcja, która zakończyła się 3 lipca br., objęła 600 punktów sprzedaży, a dla klientów przygotowano 35 tysięcy egzemplarzy bezpłatnych katalogów. Wznowienie akcji z katalogiem Wisan zaplanowano – w największych miastach Polski – na 15 lipca br.
Kolporter od lat uczestniczy w akcjach samplingowych i programach zakupowych dotyczących różnych produktów. W ten sposób, oprócz wspomnianych, promowane w salonikach prasowych były takie marki, jak Haribo, Adidas, Fairy, Whiskas i Pedigree czy Frutella.
Biuro Prasowe Kolportera
Nadesłał:
Kolporter Biuro Prasowe
|
Komentarze (0)