Firma » Biznes

Zmiany w Globus Polska

Zmiany w Globus Polska
Zobacz więcej zdjęć »
Firma Globus Polska wydzieliła ze swoich struktur odrębny dział marketingu. Na jego czele stanęła zatrudniona wiosną br. Monika Faliszek.

W 2006 roku Globus Polska Sp. z o.o. dołączyła do francuskiej grupy CECAB. Od tego momentu w firmie zaczęły zachodzić istotne zmiany reorganizacyjne, które obecnie dotknęły obszaru marketingu. Wiosną 2008 roku wyodrębniono niezależny dział marketingu (połączony do tej pory z działem sprzedaży), w którym zatrudniono dwie osoby. Dział prowadzi Monika Faliszek, zatrudniona na stanowisku Specjalisty ds. Marketingu w kwietniu br. Raportuje ona bezpośrednio do Prezesa Zarządu Globus Polska, Kazimierza Kozery.

Nowo utworzony dział marketingu odpowiada za budowanie polityki komunikacyjnej firmy, strategiczny marketing konsumencki, wsparcie działu sprzedaży w kontaktach z sieciami handlowymi i hurtowniami w zakresie działań promocyjnych oraz koordynację działań operacyjnych. Oprócz kierowania działem, Monika Faliszek zajmuje się także firmowym projektem marketingowym dotyczącym oferty produktowej Globus Polska na rynku krajowym, w ramach którego pełni rolę Project Managera. 

Monika Faliszek posiada praktykę w przygotowywaniu analiz biznesowych, zarządzaniu projektami z zakresu doradztwa gospodarczego, doradztwa strategicznego, a także badań marketingowych. Poprzednio zajmowała stanowisko Prezesa Zarządu studenckiej firmy konsultingowej ConQuest Consulting działającej przy Szkole Głównej Handlowej (SGH). Do swoich największych sukcesów zalicza projekt Budowy i Wdrożenia Strategii Marketingowej w firmie Iglotech Sp. jawna oraz pozyskanie wielu nowych partnerów biznesowych m.in. poprzez silne zaistnienie ConQuest Consulting w mediach. Monika Faliszek ukończyła SGH na kierunku Zarządzanie i Marketing z dodatkową specjalizacją - Zarządzanie Jakością i Zarządzanie Marketingiem w Przedsiębiorstwie. W czasie studiów współpracowała z Centrum Badań Marketingowych Indicator oraz odbyła praktyki w Roland Berger Strategy Consultants. 

W czasie wolnym, Monika Faliszek aktywnie uprawia narciarstwo, żeglarstwo, windsurfing i pływanie. Interesuje się socjologią, kinem, muzyką popularną i teatrem.

Informacje o firmie Globus Polska Sp. z o.o.
Globus Polska Sp. z o.o. jest oddziałem znanego węgierskiego producenta przetworów owocowych i warzywnych w słoikach, konserw warzywnych i mięsno-warzywnych oraz mrożonych warzyw – Globus Konzervipari Rt., którego korzenie sięgają 1882 roku. Właścicielem firmy Globus jest obecnie Grupa CECAB, jeden z liderów agrobiznesu we Francji, zatrudniająca ponad 5800 pracowników oraz zrzeszająca ok. 8000 tamtejszych rolników. CECAB koncentruje swoją działalność na wytwarzaniu produktów mrożonych i konserwowych, produkcji mięsa wieprzowego i drobiu oraz jaj i produktów z jaj. Globus Polska zatrudnia łącznie ok. 500 pracowników i posiada 4 nowoczesne zakłady produkcyjne: w Lipnie, Adamowie, Dąbrowie Chełmińskiej oraz Ełku. Produkty firmy sprzedawane są pod marką Felco, której portfolio obejmuje mrożone owoce i warzywa, kompozycje mieszanek warzywnych, zupy, warzywa na patelnię i dania gotowe, przeznaczone zarówno na rynek detaliczny, jak i dla sektora HoReCa. Wszystkie wykorzystywane w procesie produkcji surowce pochodzą z kontrolowanych upraw, a wysoką jakość i bezpieczeństwo zdrowotne mrożonek potwierdzają międzynarodowe systemy HACCP, ISO 9001:2000 oraz British Retail Consortium Global Standard-Food.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Effective Public Relations
http://effectivepr.pl

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami


Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »