Firma » Biznes
Zmiany w zarządzie PAYBACK Polska
Zobacz więcej zdjęć » |
– Chciałbym bardzo podziękować Michałowi za jego ogromny wkład w rozwój Programu PAYBACK w Polsce. Dzięki jego wiedzy i doświadczeniu w zakresie angażowania oraz aktywizacji konsumentów udało nam się utrzymać mocną pozycję na polskim rynku i systematycznie powiększać grono kluczowych partnerów o takie firmy jak Kaufland, Amazon czy CUK Ubezpieczenia – mówi Bernhard Brugger, Executive Vice President Global Loyalty Coalition w PAYBACK. – Powierzając zarządzanie firmą w Polsce Marcinowi, jestem głęboko przekonany, że pozytywny trend rozwoju Programu PAYBACK będzie kontynuowany – dodaje Bernhard Brugger.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
– W ostatnim czasie Program PAYBACK złapał wiatr w żagle. Przed nami pojawiły się też kolejne, bardzo interesujące perspektywy na dalszą ekspansję w Polsce. Poza oczywistym skupieniem się na wzmacnianiu atrakcyjności oferty programowej dla uczestników, dużo uwagi poświęcamy na intensywny rozwój ścisłej współpracy pomiędzy kluczowymi partnerami PAYBACK, m.in. poprzez wzbogacanie propozycji multi- i cross-partnerskich promocji oraz komunikację omnikanałową. Takie działania bardzo mocno wspierają angażowanie klientów i wzmacniają bezpośrednie relacje z wieloma partnerami jednocześnie, co jest główną siłą naszego Programu – mówi Marcin Pilarski.
Marcin Pilarski był poprzednio związany z firmą Travelport [NYSE: TVPT], w której przez ostatnie dwa lata pełnił funkcję Wiceprezesa ds. Globalnego Produktu i Marketingu w linii biznesowej Agency Commerce, a wcześniej był dyrektorem zarządzającym na Europę Wschodnią i odpowiadał za działania w 25 krajach, m.in. Rosji i Polsce.
Nadesłał:
MultiComm
|
Komentarze (0)