Firma » Reklama
„1-2-3 ucztujesz Ty!” – nowa akcja w salonikach Kolportera
Zobacz więcej zdjęć » |
„1-2-3 ucztujesz Ty!” to wiosenna akcja promocyjna organizowana przez właściciela sieci pizzerii Telepizza oraz koncern PepsiCo, we współpracy z Kolporterem.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
– W akcji bierze udział ponad 730 saloników Kolportera zlokalizowanych w całej Polsce. Warunkiem otrzymania specjalnego kodu, upoważniającego do zakupu aż trzech średnich pizz w cenie jednej, jest zakup dwóch napojów o pojemności 0,5l w jednym z saloników Kolportera. Klienci mogą wybierać spośród takich napojów, jak: Pepsi, Pepsi Bez Kalorii, Pepsi Wild Cherry, Pepsi Lime, Mirinda, 7Up, Mountain Dew lub Lipton Ice Tea. Kod promocyjny można wykorzystać do końca maja 2018 roku – o szczegółach akcji mówi Urszula Łukowiec, starszy specjalista Działu Promocji i Reklamy Kolportera.
Biorąc udział w promocji można sobie sprawić prawdziwą ucztę. Pizze wypiekane w lokalach sieci Telepizzy są oparte na sekretnej recepturze, świeżych składnikach i ręcznie wyrabianym cieście. Sezonowe, lokalne warzywa oraz starannie wybierane składniki od sprawdzonych dostawców to gwarancja najlepszego smaku. Do tego sycące mięsa, doskonałe sery, świeże zioła. Teraz można zamówić aż trzy takie ulubione pizze z minimum dwoma składnikami zapłacić tylko za jedną.
Atutem akcji promocyjnej jest to, że specjalny kod można wykorzystać zarówno przy zamówieniach online, jak i przez telefon oraz tych składanych bezpośrednio w lokalach Telepizzy. Wystarczy go podać, zanim zamówienie zostanie złożone (jeśli zamówienie jest składane telefonicznie lub bezpośrednio w lokalu) lub wpisać w polu pojawiającym się po podaniu adresu dostawy i potwierdzić go (jeśli pizza zamawiana jest przez Internet). Kod promocyjny znajduje się na paragonie, który klient otrzyma przy zakupie dwóch wybranych napojów w salonikach Kolportera w całej Polsce.
Nadesłał:
Biuro Prasowe - Kolporter
|
Komentarze (0)