Firma » Biznes
10 Korzyści wdrożenia systemu CRM
1. Wzrost zysków
CRM to maksymalnie wykorzystane szanse sprzedaży, prawidłowe zarządzanie informacją oraz prognozowanie w czasie rzeczywistym i szybka reakcja na zmieniające się tendencje rynkowe. CRM pomaga zidentyfikować najbardziej dochodowy segment rynku/klientów, a co za tym idzie, stworzyć długoterminowy plan rozwoju sprzedaży i zwiększenia zysków.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
2. Sprawna obsługa klientów
Wszystkie informacje o kliencie i cała historia współpracy jest w zasięgu ręki. Pozwala to na szybkie i skuteczne załatwianie spraw, z którymi zwracają się do nas kontrahenci. System gwarantuje ciągłość obsługi, niezależnie od rotacji pracowników.
3. Pogłębione relacje z klientem
Firmy, które wdrożyły system CRM mogą zaoferować klientowi więcej. Znają gust klienta, wiedzą, co i kiedy ostatnio zamawiał, pamiętają o ważnych datach, np. urodzinach. Wszystkie te działania pogłębiają relacje między firmą a klientem. Klienci firm, które działają w oparciu o system CRM czują się wyróżnieni.
4. Targetowany marketing
Jak zracjonalizować koszty marketingu? Najprościej jest sprofilować klienta i zwiększyć efektywność ofert. Z systemem CRM jest to łatwe dzięki dostępności wszystkich danych sprzedażowych i pełnej informacji o kontrahentach.
5. Lojalni klienci
Usatysfakcjonowany klient nie widzi potrzeby zmiany dostawcy. Znając potrzeby i specyfikę klienta będziemy w stanie zatrzymać go na dłużej. CRM pozwala nam także poznać klientów i ukierunkować działania na tych najbardziej wartościowych dla firmy.
6. Dostępność informacji
System CRM to centralna baza danych zawierająca wszystkie aspekty działania firmy. Bazę można łatwo przeszukiwać według dowolnych kryteriów. Gwarantuje to sprawne funkcjonowanie firmy i zwiększa efektywność pracowników. CRM to minimum biurokracji i maksymalne efekty.
7. Bezpieczeństwo danych
CRM daje szereg możliwości ochrony danych: uprawnienia dostępu, szyfrowany backup danych, zabezpieczenia hasłem, umieszczenie danych na lokalnych serwerach i inne.
8. Większa efektywność pracy
Porządek w dokumentach, kontrola i dobra komunikacja to podstawa wydajnej pracy. To wszystko zapewni Państwu system CRM.
9. Lepsza komunikacja
Centralna baza danych teleadresowych, pełna historia współpracy z kontrahentami, zadania przypisane pracownikom, kampanie marketingowe i wiele innych informacji – wszystko w jednym systemie i dostępne od ręki. System CRM to skuteczny przepływ informacji i uporządkowany biznes.
10. Oszczędność czasu
System CRM oznacza błyskawiczny dostęp do danych. Nie trzeba już spędzać godzin na szukaniu jednego numeru telefonu pośród tysięcy kalendarzy, karteczek, notatek, czy e-maili. Wystarczy jedno kliknięcie i mamy przed sobą wszystkie informacje.
Źródło: Belisama4CRM, www.belisama4crm.pl
Nadesłał:
ITC
|
Komentarze (0)