Motoryzacja » Samochody
15 lat Citroen Polska
Zobacz więcej zdjęć » |
Polska filia Automobiles Citroën rozpoczęła działalność 3 grudnia 1993 i od razu zaoferowała ofertę modelową taką, jak na zachodnich rynkach.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Do wyboru były modele AX, BX, ZX, XM oraz zupełna nowość - Xantia. Samochody Citroën zostały bardzo dobrze przyjęte przez polskich klientów, o czym może świadczyć ciągły wzrost sprzedaży - wynik ponad 1000 sztuk w roku 1994 został w rekordowym sezonie 2007 pobity niemal osiemnastokrotnie. Podobny progres widać obserwując procentowy udział aut Citroëna w całości sprzedaży na polskim rynku, który w ubiegłym roku osiągnął poziom 5,23%.
Wciąż rozbudowywana sieć placówek handlowo - usługowych Citroëna w Polsce obejmuje obecnie 74 punkty Autoryzowanych Dystrybutorów Samochodów Nowych, Części Zamiennych oraz Stacji Obsługi. Każdy z tych punktów posiada autoryzację oraz może się poszczycić certyfikatem ISO 9001:2000. Firma Bureau Veritas Certification, zajmująca się weryfikacją i ocenianiem funkcjonowania systemów jakości, w uznaniu dla najwyższego poziomu realizacji założeń systemu ISO 9001:2000 przez Citroën Polska, w 2007 roku przyznała firmie certyfikat Excellent Quality Organization. Citroën Polska jest drugą firmą spośród wszystkich branż w Polsce, która otrzymała to prestiżowe wyróżnienie.
Od 2002 roku Firmowy Salon i Serwis Citroën Polska mieści się w nowej siedzibie firmy przy Alei Krakowskiej 206. Nowoczesna placówka oprócz przestronnego salonu sprzedaży mieści również serwis mechaniczny i blacharsko-lakierniczy, punkt sprzedaży części zamiennych oraz zarząd spółki. Na początku 2008 roku rozpoczął działalność drugi punkt Firmowego Salonu i Serwisu Citroën Polska zlokalizowany w Warszawie przy ulicy Puławskiej 338. Obecnie Citroën Polska zatrudnia 185 osób, z czego 76 pracuje w Firmowym Salonie i Serwisie przy al. Krakowskiej, a 31 przy ul. Puławskiej.
2008 rok był bardzo ważnym okresem dla Citroën Polska, gdyż na rynek wprowadzono największą liczbę produktów w historii. Nowego Citroëna C5 w dwóch sylwetkach (sedan i Tourer), Nowego Citroëna Berlingo w wersji osobowej oraz dostawczej, a także Nemo Combi i Van. Nowością był również odświeżony Citroën C4 w którym po raz pierwszy w gamie zastosowano oszczędne i bardzo dynamiczne silniki benzynowe o pojemności tysiąca sześciuset centymetrów sześciennych.
Rok 2008 był wyjątkowym rokiem również pod innym względem - Citroën Polska wdrożył szereg programów i badań jakościowych takich jak CAP2010, mających na celu wzrost satysfakcji klienta.
Przyszły rok dla Citroën Polska zapowiada się równie obiecująco - na rynek wprowadzona zostanie zupełna nowość- Citroën C3 Picasso. Swoją premierę będzie miał również Citroën C1 w nowej odsłonie. Oprócz nowości produktowych planowany jest również dalszy rozwój sieci autoryzowanych dystrybutorów.
15 lat doświadczeń zdobytych przez markę Citroën w Polsce pozwoliło zbudować stabilną sieć oferującą szeroką gamę produktów i usług, dostosowaną do oczekiwań Polskiego Klienta. Dziękujemy za zaufanie, jakim zostalismy obdarzeni.
Nadesłał:
promo
|
Komentarze (0)