Społeczeństwo » Społeczeństwo
84 tys. pluszaków z IKEA Warszawa to 84 tys. euro dla potrzebujących dzieci na całym świecie
Zobacz więcej zdjęć » |
Dodatkowo ponad 600 pluszaków zebranych, dzięki dobroczynności mieszkańców stolicy, trafi do Lotniczego Pogotowia Ratunkowego oraz do Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego w Warszawie. Maskotki będą jeździć karetkami i latać śmigłowcami wraz z lekarzami i ratownikami medycznymi do chorych lub poszkodowanych w wypadkach dzieci.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Małym pacjentom często towarzyszy strach i zagubienie, dlatego to właśnie oni najbardziej potrzebują ciepła i poczucia bezpieczeństwa. Z pewnością byłoby im łatwiej, gdyby w takich chwilach mieli pod ręką kolorowego i miękkiego przyjaciela – pluszową maskotkę. I choć taki przyjaciel nie pocieszy słowem, z pewnością jednak cierpliwie wysłucha, a wszystkie powierzone mu sekrety zachowa dla siebie. Wspólna akcja UNICEF, IKEA Targówek i IKEA Janki oraz hojność mieszkańców stolicy sprawiły, że takich kolorowych przyjaciół zyska ponad 600 dzieci, które zdane są na pomoc lekarzy i ratowników Lotniczego Pogotowia Ratunkowego oraz Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego w Warszawie.
Pracownicy pogotowia zapewniają, że pluszaki są prawdziwym wsparciem także dla nich. Przełamując bariery spowodowane strachem i cierpieniem ułatwiają kontakt z dzieckiem.
Maskotki stały się nieodłącznym elementem wyposażenia naszych śmigłowców. Widok kolorowej zabawki niejednokrotnie powoduje uśmiech na twarzy małego pacjenta, mimo tego, że znajduje się on właśnie w trudnej niezrozumiałej sytuacji. Dodatkowo pozwalają one odwrócić uwagę dziecka od czynności medycznych, które są wykonywane – mówi Robert Gałązkowski, dyrektor SP ZOZ Lotnicze Pogotowie Ratunkowe.
Niezwykle cieszymy się, że tylu naszych klientów jest otwartych na potrzeby innych. Dzięki ich zaangażowaniu możemy wesprzeć maluchy, które uległy nieszczęśliwemu wypadkowi lub z powodu choroby wymagają interwencji pogotowia – mówi Grzegorz Bochenek z warszawskiego sklepu IKEA.
Podczas jedenastej już edycji kampanii „1 euro to majątek – Pluszaki dla edukacji” z każdej z 84 tys. zakupionych pluszowych zabawek w warszawskich sklepach IKEA, 1 euro zostanie przekazane na wsparcie programów edukacyjnych prowadzonych przez UNICEF i organizację Save the Children na całej Ziemi. Jedno euro wystarczy, by kupić książki i materiały szkolne dla pięciorga dzieci. Za zebraną tylko w Warszawie kwotę będzie można kupić materiały szkolne dla ponad 420 tys. dzieci z różnych regionów świata.
Więcej informacji udziela:
Grzegorz Bochenek
Local Marketing Manager IKEA Targówek
e-mail: grzegorz.bochenek2@ikea.com
tel:+48 22 334 44 41
Karol Barcal
Local Marketing Manager IKEA Janki
e-mail: marketingjanki@ikea.com
Nadesłał:
PRinspiration
|
Komentarze (0)