Kobieta, zdrowie, uroda » Uroda

92. PERFUMERIA SEPHORA JUŻ OTWARTA

92. PERFUMERIA SEPHORA JUŻ OTWARTA
Zobacz więcej zdjęć »
W dniu dzisiejszym, Sephora, lider sprzedaży rynku kosmetyków selektywnych oraz najbardziej innowacyjna sieć perfumerii w Polsce, otworzyła swoją 92. perfumerię w Polsce w centrum handlowym Auchan w Łomiankach. otwa

Nowy salon perfumeryjny Sephora zajmie powierzchnię 196 m2. W 2013 roku sieć planuje „Dzisiaj w Łomiankach mieliśmy przyjemność otworzyć 92. salon perfumeryjny Sephora w Polsce.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

 

Jest to już piąta perfumeria Sephora po Białymstoku, Gliwicach, Gorzowie Wielkopolskim oraz Kielcach uruchomiona w tym roku. W przyszłym roku będziemy kontynuować rozwój naszej sieci, która powiększy się o kolejne 5-7 salonów perfumeryjnych. Będą się one pojawiać zarówno w nowych, jak i istniejących obiektach handlowych. Zgodnie z naszą strategią rozwoju będą to zawsze najlepsze punkty handlowe w regionach o dużym potencjale. Właśnie taki potencjał dostrzegliśmy w centrum handlowym Auchan w Łomiankach pod Warszawą, dlatego dzisiaj otworzyliśmy w nim naszą perfumerię. Wysoka jakość tego projektu oraz  obecność w nim najważniejszych marek działających w Polsce, w połączeniu z najwyższą jakością obsługi oferowaną naszym klientom przez profesjonalnych pracowników Sephora oraz odpowiednio dobranym asortymentem produktów, gwarantują nam kolejny sukces w tym roku” – powiedział Artur Garnczarek, dyrektor ds. sprzedaży, Sephora Polska.

Sephora rozwija się, stawiając na jakość i rentowność swojego konceptu, uznając je za czynniki gwarantujące stabilny i długotrwały rozwój sieci. W ubiegłym roku Sephora otworzyła siedem perfumerii w Polsce, a w ciągu najbliższych trzech lat planowanych jest kilkanaście kolejnych otwarć. Wybierając lokalizację na nowe salony firma bierze pod uwagę przede wszystkim ich potencjał, który zapewnia zwrot z inwestycji w czasie wymaganym przez grupę LVMH, do której należy Sephora, oraz rentowność punktu sprzedaży. Dzięki takiej strategii, sile swojej marki oraz licznym działaniom marketingowym i promocyjnym, Sephora jest pożądanym najemcą, który generuje wzmożony ruch w centrach handlowych. Od ubiegłego roku Sephora prowadzi także projekt odświeżania i modernizacji swoich perfumerii. Sephora zaaranżowała na nowo kilkanaście nowych salonów m.in. w Warszawie, Łodzi i Katowicach.

Perfumeria Sephora w centrum handlowym Auchan w Łomiankach jest otwarta siedem dni w tygodniu: od poniedziałku do soboty, w godzinach 9.00-21.00, oraz w niedzielę w godzinach 9.30-20.00.


Sephora to lider sprzedaży rynku kosmetyków selektywnych oraz najbardziej innowacyjna sieć perfumerii w Polsce, obecna na polskim rynku od 14 lat. Jest pierwszą na świecie perfumerią, która dzięki wyjątkowej aranżacji wnętrz, pozwoliła konsumentom na nieograniczony dostęp do produktów. Sephora jest częścią koncernu Moët Hennessy Louis Vuitton (LVMH), największej na świecie korporacji działającej w sektorze dóbr luksusowych posiadającej w swoim portfolio blisko 50 światowych marek z najwyższej półki, takich jak Louis Vuitton, Dior, Donna Karan, Kenzo, Givenchy, Fendi, TAG Heuer czy Dom Pérignon.

Obecnie Sephora prowadzi ponad 1 600 perfumerii na świecie, w tym 92 perfumerie w Polsce. Od początku swojej obecności na polskim rynku firma konsekwentnie się rozwija i inwestuje w najlepsze lokalizacje swoich perfumerii w wiodących centrach handlowych w największych miastach.

Wyrazem uznania dla siły marki Sephora jest dwukrotne przyznanie jej prestiżowego wyróżnienia Superbrands, a także certyfikatu Quality International. Kolejnym cennym wyróżnieniem dla osiągnięć firmy w branży detalicznej jest nagroda CEE Retail Real Estate Award dla sklepu specjalistycznego o powierzchni powyżej 100 m2. Dzięki wyjątkowej wiedzy i kompetencji swoich pracowników Sephora zapewnia klientom najwyższą jakość obsługi, czego dowodem są przyznane firmie przez konsumentów
w 2011 i po raz kolejny w 2012 roku dwa niezwykle cenne wyróżnienia: Godło „Jakość Obsługi” oraz „Laur Klienta”.

Więcej informacji na temat firmy można znaleźć na www.sephora.pl

 



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Questia Sp. z o.o. Communications Management Consultants
http://www.questiapr.pl/

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »