Technologie » Telekomunikacja

Aastra rozpoczęła współpracę technologiczną z VMware

Warszawa, 28 lutego 2012 – Aastra, lider na rynku rozwiązań komunikacyjnych dla przedsiębiorstw, ogłosił podpisanie umowy o partnerstwie technologicznym z VMware.

Współpraca umożliwi klientom czerpanie pełnych korzyści z wirtualizacji komunikacji głosowej i rozwiązań komunikacji zintegrowanej (unified communication).

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Technologia VMware zostałą zintegrowana z Aastra 700, nowym managerem połączeń, oferującym łatwy i szybki dostęp do funkcjonalności komunikacji zintegrowanej dla firm sektora MSP. Dodatkowe aplikacje, zwiększające wydajność rozwiązania Aastra 700, zostały preinstalowane w zwirtualizowanym środowisku serwerowym, co ułatwia ich wdrożenie i proces zarządzania, zmniejszając tym samym całkowity koszt posiadania (TCO). Aplikacje te oparte na protokole IP, w pełni integrują usługi mobilne, Unified Communication oraz funkcjonalności centrum kontaktowego Solidus eCare.

 „Integracja rozwiązań VMware vSphere® i Aastra 700 pozwala na redukcję kosztów, dzięki scaleniu kilku rozwiązań w jedno uproszczone urządzenie. Wszystkie komponenty i aplikacje są preinstalowane, więc przy pierwszym uruchomieniu Aastra 700, dołączone instrukcje pozwolą na szybką i łatwą konfigurację platformy komunikacji zintegrowanej” – powiedział Yves Laliberte, wicedyrektor Aastra.

Oprócz integracji z Aastra 700, VMware vSphere jest również w pełni kompatybilne z Aastra MX-ONE® i Aastra 5000 – dwoma skalowalnymi rozwiązaniami do zarządzania komunikacją w dużych przedsiębiorstwach. W przypadku Aastra 5000 i MX-ONE, oprogramowanie do zarządzania połączeniami jest dostępne w formie obrazu urządzenia wirtualnego dla aktualnego użytkownika środowiska VMware vSphere. Aastra korzysta z oferowanych przez VMware vSphere funkcji High Availability (wysoka dostępność)  Fault Tolerance (odporność na błędy), aby zapewnić obsługę modelu SaaS (oprogramowanie jako usługa) i zagwarantować ciągłość funkcjonowania w dużych centrach danych dzięki możliwości przeniesienia operacji na inną placówkę bez konieczności przerwania pracy.

Połączone i zwirtualizowane rozwiązanie zostało już wdrożone przez wielu klientów Aastra między innymi Edmonton Public Schools, drugi co do wielkości rejon administracyjny szkół publicznych w prowincji Alberta w Kanadzie. Instytucja zdecydowała się na zakup rozwiązania Aastra MX-ONE, które zastąpiło przestarzałą platformę telekomunikacyjną.

„Dzięki zwirtualizowanej ofercie Aastra, administracja szkół publicznych w Edmonton była w stanie połączyć system telefoniczny ze działem obsługi IT, likwidując tradycyjny podział na zespoły telekomunikacyjne i informatyczne. Efektem takiego rozwiązania była zwiększona wydajność i oszczędności. Odporność na błędy i usterki jest kluczowym elementem świadczonych przez nas usług, a zwirtualizowane rozwiązanie Aastra MX-ONE zapewnia nam najwyższą niezawodność działania. Odkąd zainstalowaliśmy nowy system, nie odnotowaliśmy żadnego przypadku przerwy w pracy systemów w naszych placówkach” – powiedział Kirk Davis, starszy analityk sieci, Edmonton Public Schools.

„Odkąd zaczęliśmy rozwijać inicjatywy związane z wirtualizacją, VMware stał się dla nas naturalnym partnerem. Jesteśmy bardzo zadowoleni z możliwości formalizacji naszej współpracy. Dokładamy wszelkich starań, aby zrealizować wyznaczone cele związane z obniżeniem poziomu kosztów utrzymania i nakładów inwestycyjnych, integracją komunikacji głosowej i rozwiązań komunikacji zintegrowanej ze środowiskiem IT oraz niezawodnością architektury przy jednoczesnym zachowaniu łatwości wdrażania i zarządzania” – dodaje Pierre-Alexandre Fuhrmann, wicedyrektor działu rozwoju i technologii globalnych w firmie Aastra.

„Integracja wiodącej na rynku technologii VMware, pozwala firmom takim jak Aastra zwiększyć jakość rozwiązań oferowanych klientom” – powiedział Bernie Mills, dyrektor do spraw partnerstwa technologicznego w VMware. „Wchodząc w partnerstwo z VMware, Aastra pomaga klientom w pełni wykorzystać zalety wirtualizacji komunikacji głosowej i usług unified communications  oraz odnieść liczne korzyści związane z wdrożeniem”.

Wirtualizacja jest odpowiedzią na rosnące potrzeby centrów danych związane z lepszym wykorzystaniem zasobów obliczeniowych przy mniejszych nakładach środków i ilości sprzętu. Poza korzyściami płynącymi z redukcji kosztów, wirtualizacja może przyczynić się do zmniejszenia zużycia energii, pozwalając firmom realizować cele związane z ochroną środowiska.

Brian Riggs, dyrektor do spraw badań w Current Analysis powiedział: „Przedsiębiorstwa wdrażające aplikacje do obsługi centrów komunikacyjnych i kontaktowych w środowiskach wirtualnych oszczędzają dziesiątki tysięcy dolarów redukując koszty zakupu kabli i sprzętu oraz oszczędzają jeszcze większe sumy na  opłatach za energię i chłodzenie”.

Partnerzy technologiczni VMware integrują własne rozwiązania z jej produktami. Również Aastra, dzięki współpracy, znacznie zwiększy swój udział w rosnącym segmencie systemów zwirtualizowanych.

 



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Mondaypr

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »