Technologie » Telekomunikacja
AASTRA wprowadza na rynek nowe modele telefonów SIP
Zobacz więcej zdjęć » |
Aastra, jedna z czołowych firm na rynku rozwiązań komunikacyjnych dla przedsiębiorstw poszerza ofertę biurkowych i bezprzewodowych telefonów SIP o dwa nowe modele. Modele telefonów SIP 6730i i 6731i zostały zaprojektowane z myślą o zapewnieniu zaawansowanych funkcji i najwyższych parametrów klasy korporacyjnej, które cechują zazwyczaj produkty z wyższej półki cenowej. Telefony te wyposażone są w zaawansowane, oparte na otwartych standardach oprogramowanie, jakie można znaleźć we wszystkich telefonach Aastry SIP serii 67xi pomimo, że formalnie należą one do podstawowej serii 5xi.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Nowe modele telefonów SIP mogą obsługiwać nawet 6 linii, a ponadto oferują wyświetlanie połączeń, pełnodupleksowy tryb głośnomówiący ze znakomitą jakością głosu, interkom, funkcje pagera i automatycznej sekretarki, a także możliwości przeglądarki XML. Telefony te doskonale sprawdzają się w małych oraz rozbudowanych środowiskach biznesowych, jak również w prywatnych domach. Telefon 6731i to bezkonkurencyjny na rynku model, który łączy w sobie atrakcyjną cenę, duże możliwości i niewielkie rozmiary. Produkt ten obsługuje technologię Power Over Ethernet (POE), posiada liczne zabezpieczenia oraz jest wyposażony w wiele zaawansowanych funkcji. „Jesteśmy przekonani, że w dzisiejszej sytuacji gospodarczej te nowe, ekonomiczne modele telefonów SIP zostaną dobrze przyjęte przez odbiorców” - powiedział Frederic Boone, Dyrektor Generalny Aastra w Europie Środkowej i Południowo-Wschodniej.
„Aastra dysponuje jedną z najbardziej kompleksowych ofert biurkowych telefonów SIP, co pokazuje niesłabnące zaangażowanie firmy
we wdrażanie otwartych standardów. Systematycznie wzbogacamy swoją ofertę, wprowadzając na rynek nowe modele”. Aastra dba o zgodność operacyjną swoich produktów z różnymi rozwiązaniami dostępnymi na rynku tak, aby stanowiły one atrakcyjną ofertę dla klientów z sektora małych i średnich firm oraz dużych przedsiębiorstw. Modele 6730i i 6731i - podobnie jak wszystkie telefony Aastry z serii 67xi - zostały zaprojektowane z myślą o zagwarantowaniu możliwości integracji i łatwego wdrażania ze wszystkimi systemami IP firmy Aastra, a także z innymi certyfikowanymi rozwiązaniami. Wśród nich są produkty firm Broadsoft, Metaswitch i Nortel oraz rozwiązania
z oprogramowaniem Asterisk Business Edition firmy Digium. Dwa nowe telefony są wyposażone w zaawansowaną przeglądarkę XML, która daje dostęp do niestandardowych usług oraz aplikacji zwiększających wydajność. Dzięki dostępowi do Internetu funkcja ta może zapewnić np. bezpośredni dostęp z poziomu wyświetlacza telefonu do kanałów informacyjnych RSS. Przeglądarka XML może również zaoferować nieograniczone możliwości tworzenia niestandardowych menu czy specyficznych funkcji dla organizatora konferencji, a nawet aplikacji czy katalogów. Zarówno model 6730i jaki i 6731i są już w sprzedaży i tak jak pozostałe modele serii 67xi dostępne są z menu w języku polskim. Więcej informacji na temat tych oraz innych modeli z serii 67xi można znaleźć pod adresem www.aastra.com.
O Aastra Polska
Aastra Polska jest polską częścią firmy Aastra Technologies Limited (zwanej w skrócie Aastra), globalnego dostawcy rozwiązań z zakresu komunikacji dla przedsiębiorstw. Z siedzibą w Concord w kanadyjskim stanie Ontario Aastra rozwija i dostarcza innowacyjne produkty i aplikacje komunikacyjne dla biznesu. Aastra jest obecna na całym świecie – zainstalowała ponad 50 milionów linii i jest pośrednio lub bezpośrednio obecna w ponad 100 krajach. Aastra w całości i wyłącznie zajmuje się rozwiązaniami z zakresu komunikacji dla przedsiębiorstw i ma jedną z najbardziej kompleksowych ofert na rynku rozwiązań zunifikowanej komunikacji, szytych na miarę potrzeb klientów. Wśród oferowanych przez Aastrę produktów znajdują się bogate w funkcje centrale telefoniczne dla małych i średnich przedsiębiorstw oraz ich skalowalne wersje dla bardzo dużych przedsiębiorstw, rozwiązania zintegrowania systemów mobilnych, call center oraz szeroki wybór terminali. Dzięki wykorzystywaniu otwartych standardów Aastra pozwala przedsiębiorstwom na wydajniejszą komunikację i współpracę. Więcej informacji o firmie Aastra oraz jej ofercie znajduje się na stronie http://www.aastra.com
Kontakt w Polsce:
Tomasz Lodziński Sales Director Aastra Technologies Warsaw Financial Centre Ul. Emilii Plater 53, 11 piętro 00-113 Warszawa tomasz.lodzinski@aastra.com Tel. +48 22 528 66 74
Kontakt dla prasy: Monday PR Magdalena Skarżyńska Tel. +48 22 48 78 421 magdalena.skarzynska@mondaypr.pl
Nadesłał:
Mondaypr
|
Komentarze (0)