Społeczeństwo » Szkolnictwo i nauka
Absolwenci IT potrzebują praktycznych umiejętności
Sektor IT zmaga się z brakiem wykwalifikowanych pracowników. Według raportu Komisji Europejskiej „E-skills for job in Europe”, w całej Unii Europejskiej brakuje około 500 tys. specjalistów IT, w samej Polsce zaś - według badania kancelarii Sedlak&Sedlak - 50 tys. Zapotrzebowanie na programistów, administratorów oraz testerów technologii jest jeszcze większe w obszarze wyspecjalizowanych technologii, takich jak SalesForce czy Documentum, które choć dziś są rozwiązaniami niszowymi, coraz mocniej zyskują na znaczeniu. Pozyskanie pożądanych specjalistów jest tym trudniejsze, że absolwenci rozpoczynający karierę zawodową nie posiadają praktycznych umiejętności wymaganych przez pracodawców. W stawianiu pierwszych kroków na rynku pracy mogą im pomóc certyfikowane programy szkoleniowe, takie jak realizowane od kilku lat przez Transition Technologies Managed Services projekty SalesForce Academy czy Documentum Academy.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Chcemy inwestować w młodych, ambitnych ludzi, którzy są na początku swojej kariery zawodowej. Dlatego dajemy im możliwość zdobycia praktycznych umiejętności z zakresu niszowych technologii, których nie mieli szansy poznać na uczelni. Co ważne, umożliwiamy certyfikację, ponosząc koszty z tym związane. Wiedza i doświadczenie zdobyte na szkoleniach umożliwiają absolwentom wejście na rynek pracy i stają się solidną podstawą do ich dalszego rozwoju. Naszym celem jest przeszkolenie i zaangażowanie w projekty komercyjne jak największej grupy specjalistów – mówi Iga Trojanowska z Transition Technologies Managed Services.
Odpowiedź na rynkową potrzebę
Programy SalesForce Academy oraz Documentum Academy skierowane do administratorów, testerów, a przede wszystkim programistów są odpowiedzią na rynkowy deficyt tych specjalistów oraz rosnące potrzeby klientów w zakresie IT. Dynamicznie zmieniający się rynek i oczekiwania firm w zakresie wsparcia sprzedaży i zarządzania procesami biznesowymi, sprawiają, że technologie SalesForce oraz Documentum z roku na rok cieszą się coraz większą popularnością w świecie biznesu. Klienci potrzebują specjalistów wykwalifikowanych właśnie w tych technologiach, a nasze programy są odpowiedzią na tę rynkową potrzebę - zauważa Trojanowska.
SalesForce to nowoczesne rozwiązanie wsparcia sprzedaży i obsługi klienta (CRM) w chmurze. Technologia ta jest szczególnie doceniana przez klientów, ponieważ nie wymaga skomplikowanego wdrożenia oraz zapewnia wysoki poziom bezpieczeństwa i elastyczności bez konieczności utrzymywania własnej infrastruktury teleinformatycznej. Z kolei rozwiązanie Documentum pozwala na sprawne zarządzanie procesami biznesowymi i dokumentami o różnych właściwościach, niezależnie od tego, czy są to zeskanowane obrazy, dane podlegające regulacjom prawnym, czy dokumentacja generowana komputerowo.
Nadesłał:
Mondaypr
|
Komentarze (0)