Technologie » Komputery
ActiveJet zwycięzcą Programu KONSUMENCKI LIDER JAKOŚCI 2014
Zobacz więcej zdjęć » |
ActiveJet zajął zaszczytne pierwsze miejsce, wygrywając tym samym ze wszystkimi markami dostępnymi na polskim rynku. Lepsza od oryginałów okazała się wysoka jakość, większa wydajność
i duża pojemność oferowanych przez polskiego producenta tuszów i tonerów.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Przeczytaj również
Badania realizowane w ramach programu konsumenckiego, za cel główny przyjmują wyłonienie Liderów Jakości usług i produktów, a zebrane informacje wskazują również stopień ich rozpoznawalności.
Zdaniem ankietowanych, biorących udział w tegorocznym sondażu, ActiveJet ma zarówno najwyższej jakości artykuły, jak i szeroko dostępną ofertę w korzystnej dla klienta cenie.
- To dla nas wielki sukces, że stoimy o krok przed konkurencją. Jesteśmy zaszczyceni, że to właśnie nasze produkty zostały ocenione tak wysoko. Zadowolenie użytkowników jest dla nas największą satysfakcją, a kolejna nagroda nie tylko potwierdza jakość artykułów i pozycję lidera na rynku, ale jest również motywacją do dalszego doskonalenia oferty – komentuje Rafał Ornowski, Pełnomocnik Zarządu ds. Marki
w ACTION S.A., będącej właścicielem marki ActiveJet.
Z przeprowadzonych badań wynika, że ActiveJet jest najbardziej rozpoznawalną marką na rynku, mającą w swoim portfolio dobre, sprawdzone tusze i tonery do większości drukarek. Produkty respondentom kojarzą się nie tylko
z wysoką jakością i wydajnością, ale dostępnością na wyciągnięcie ręki w specjalnie udostępnionych stoiskach centrum handlowych w całej Polsce.
Marka ActiveJet wielokrotnie była laureatem prestiżowych konkursów, gdzie doceniano ją za wysoką jakość produktów, przyznając m.in. wyróżnienia Polskiego Centrum Badań i Certyfikacji (PCBC): Jakość Roku 2007, 2008, 2009.
Plebiscyt organizowany jest przez redakcję „Strefy Gospodarki”, dodatku do „Dziennika Gazety Prawnej”. Prace związane z przeprowadzeniem badań w tym roku zostały powierzone Uniwersytetowi Jagiellońskiemu w Krakowie. Badanie w ramach konkursu przeprowadzone było na próbie 9499 respondentów, natomiast metodą doboru do próby była metoda kwotowa i celowa. Przy konstrukcji próby wzięty został rozkład ludności Polski wedle wieku i płci opracowany przez GUS w 2011 roku.
Komentarze (0)