Technologie » Internet

AdTotal – nowa sieć sprzedaży Wirtualnej Polski

AdTotal – nowa sieć sprzedaży Wirtualnej Polski
Zobacz więcej zdjęć »
AdTotal – nazwę brandu oparto o ideę marketingu totalnego – to nowa sieć sprzedaży uruchomiona przez Wirtualną Polskę.

AdTotal jest odpowiedzią portalu na zmieniającą się rzeczywistość rynkową, w której reklamodawcom zależy na efektywnym dotarciu do konkretnych grup celowych. Ogromną zaletą sieci AdTotal jest całościowa, 4-ekranowa (WWW, LCD, mobile, wideo) oferta reklamowa.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Reklamodawca nie musi już opierać swojej komunikacji wyłącznie na jednym medium; dzięki sieci AdTotal wykorzystuje wszystkie nośniki, które pozwalają zbudować najszerszy zasięg i jednocześnie otoczyć konsumenta spójnym komunikatem reklamowym. Wielokanałowość oferty oznacza, że najważniejsze staje się skuteczne dotarcie z przekazem reklamowym do klienta. Sam kanał przekazu - Internet, telewizja, itp. - schodzi na dalszy plan. Kluczowe jest znalezienie efektywnego rozwiązania dla reklamodawcy, co jest tym łatwiejsze, że oferta skupiona jest w jednym biurze sprzedaży.

By osiągnąć dziś sukces na rynku reklamowym należy zmienić tradycyjne postrzeganie konkurencyjności mediów i budować oferty cross-mediowe. - mówi Joanna Pawlak, Dyrektor Pionu Marketingu i Sprzedaży Wirtualnej Polski - Rynek medialny jest coraz bardziej rozdrobniony, więc budowanie zasięgu i dotarcie do właściwych grup celowych stało się dziś dla reklamodawców znacznie trudniejsze. AdTotal ułatwia realizację tego zadania, umożliwiając kontakt użytkownika z reklamą w tym miejscu, w którym konsument akurat przebywa.

Adtotal pozycjonowana jest w kategorii Premium - udostępniane powierzchnie reklamowe należą do stosunkowo ograniczonej liczby podmiotów, za to o dużym potencjale reklamowym (np. portal Telewizji Polskiej - TVP.pl). Ich dopełnieniem są partnerzy reprezentujący atrakcyjne dla reklamodawców nisze. Ścisła współpraca Wirtualnej Polski z TVP.pl daje klientom AdTotala możliwość precyzyjnego dotarcia do wybranych grup docelowych o wyraźnie zdefiniowanych zainteresowaniach, bowiem portal TVP.pl składa się ze sprofilowanych serwisów tematycznych, np. informacje, publicystyka, sport, rozrywka, styl życia, gwiazdy, kultura, historia. Natomiast połączenie zasięgów wideo TVP.pl i WPtv daje reklamodawcom niezwykle atrakcyjne narzędzie - pakiety reklam In-Stream VideoAd we wszystkich materiałach multimedialnych partnerów.

Naszą ofertę kierujemy do agencji i domów mediowych potrzebujących wsparcia w budowie innowacyjnej, spójnej oferty reklamowej oraz do klientów „końcowych" poszukujących skutecznych rozwiązań bezpośrednio w mediach - wyjaśnia Michał Tober z Wirtualnej Polski, Zastępca Dyrektora Pionu Marketingu i Sprzedaży ds. rozwoju oferty reklamowej - Nie boimy się wyzwań i chcemy, by nasi klienci mieli pewność, że wsłuchaliśmy się w ich potrzeby i dostarczyliśmy im skuteczny produkt reklamowy.

Na potrzeby rozwoju brandu AdTotal Wirtualna Polska powołała do życia nowe zespoły reklamowe: sprzedaży, budowy oferty i obsługi parterów sieci. Chcemy również wykorzystać dotychczas istniejące zasoby sprzedażowe Biura Reklamy, co, naszym zdaniem, będzie stanowić poważny rynkowy atut sieci AdTotal - dodaje Michal Tober - Osoby pracujące w BR należą do najbardziej doświadczonych na rynku. Przez kilka lat udało nam się utrzymać prawie niezmieniony skład biura i skutecznie zasilić je „świeżą krwią". Stawiamy na wiedzę, doświadczenie w branży, zaufanie klientów Biura Reklamy.

AdTotal wykorzystuje atrakcyjne formy reklamowe oraz wszystkie dostępne WP kanały komunikacji z użytkownikami: Internet, panele LCD, mobile, TV. Sieć AdTotal pomaga budować zasięg, pozwala dotrzeć precyzyjnie do grup celowych, gwarantuje też spójny przekaz. Oferta Wirtualnej Polski dla wydawców jest nie tylko atrakcyjna, ale też mniej podatna na wahania koniunktury.

W swojej ofercie sieć AdTotal posiada:

  • serwisy WWW: m.in. WP.pl, TVP.pl, serwisy Orange (Orange Music, Orange SMS, Orange Sport); ViaMichelin.pl, Bloog.pl, LuxClub.pl, Pikeo.pl, DoCelu.pl, HityczyKity.pl, MP3.pl, Niewiarygodne.pl, AleFaceci.pl, AleModelki.pl, Bliscy.pl, DajOpis.pl, Naleniucha.pl, NoCoTy.pl, Pytamy.pl, TestWiedzy.pl, Wirtualni.pl, Wedkuje.pl, Dobroni.pl;
  • mobile - mini.wp.pl;
  • TV - in-stream na WP.tv, TVP.pl, Orange Sport TV;
  • TV - reklamę telewizyjna na kanale Orange Sport (platforma Canal+, Videostrada itp);
  • panele LCD i bankomaty.

AdTotal przygotowuje również rozwiązania dedykowane dla kontrahentów i klientów lokalnych.

AdTotal stanowi część Orange Advertising Network, paneuropejskiej struktury, która powstała dla realizacją strategii reklamowej koncernu. OAN ma na celu umożliwienie wykorzystania powierzchni reklamowych Orange (w Polsce m.in. telewizji Orange Sport, serwisu Orange Music) - i innych zrzeszonych wydawców - do celów reklamowych w krajach, w których OAN funkcjonuje. AdTotal reprezentuje Orange Advertising Network w Polsce, zaś OAN wykorzystuje zasoby AdTotal w celu budowy oferty dla kampanii paneuropejskich.

http://adtotal.pl



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

ap

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »