Rozrywka » Sport
Agora z Polonią ramię w ramię
Agora i Polonia rozpoczęły współpracę na początku roku, a teraz największa galeria handlowa w mieście zostanie oficjalnie sponsorem piłkarskiego klubu z Bytomia. W rozpoczętym niedawno sezonie piłkarze Dariusza Fornalaka będą grać z logo Agory na rękawie, a banery reklamujące Agorę pojawią się na Stadionie im. Edwarda Szymkowiaka. Od teraz logo Agory znajdzie się także w materiałach promocyjnych przygotowywanych przez Polonię. – Umowa jest efektem dobrze układającej się współpracy pomiędzy Agorą i Polonią. Wiemy, że poprzedni sezon, a także przygotowania do nowego, nie były łatwe, dlatego chcemy wesprzeć zespół, by kibice mogli już wkrótce cieszyć się ze zwycięstw – tłumaczy Mirosław Cechowski, dyrektor Agory Bytom.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Podpisanie umowy było niezwykle ważne dla Polonii. – Bardzo się z tego cieszę. Agora to dla nas ważny partner, który cały czas był blisko klubu, a teraz oficjalnie został jego sponsorem. To ważne, że sportowa wizytówka miasta przyciąga poważnych lokalnych partnerów – przyznaje Marek Pieniążek, szef marketingu Polonii Bytom.
Zgodnie z umową Agora sfinansuje oficjalną prezentację zespołu przed rundą wiosenną. Wiadomo już także, że odbędzie się druga edycja turnieju piłkarskiego dla dzieci „Agora Kids Cup”, która cieszyła się na początku lata bardzo dużym zainteresowaniem. Oba projekty są niezwykle ważne zarówno dla klubu, jak i dla całego miasta. Galeria będzie prowadzić kampanię informacyjną i zachęcać bytomian do przychodzenia na mecze Polonii w 1. Lidze, a także planuje organizację „Dnia z Polonią”. Szczegóły tych flagowych dla klubu projektów będą znane wkrótce.
Współpraca Agory z Polonią rozpoczęła się na początku roku. Najpierw odbyła się w galerii prezentacja drużyny przed startem rewanżowej rundy w Ekstraklasie, a potem przy dużym zaangażowaniu obu stron udało się zorganizować międzydzielnicowy turniej dla dzieci. - Obie imprezy były niezwykle udane i jeśli tak będzie układała się nasza współpraca przez kolejny rok, to wszyscy będziemy zadowoleni - podsumowuje Mirosław Cechowski.
Nadesłał:
Profitcomms
|
Komentarze (0)