Technologie » Internet

Agora zaprasza na wirtualny spacer

Agora zaprasza na wirtualny spacer
Zobacz więcej zdjęć »
Na fanpage’u Agory Bytom wystartował interaktywny konkurs „Spacer po Agorze”. Przez najbliższe trzy miesiące internauci zagrają o ponad 300 nagród, w tym nagrody główne – bony rabatowe o wartości 500 zł do wydania na zakupy w Agorze! To pierwsza taka akcja największej galerii handlowej w Bytomiu.

Udział w konkursie „Spacer po Agorze" mogą wziąć wszyscy użytkownicy portalu Facebook, którzy wcześniej „polubią" fanpage galerii pod adresem www.facebook.com/AgoraBytom. Zadanie jest proste - wystarczy wybrać się na wirtualny spacer po galerii. Jak to zrobić? Rzucasz kostką, przemieszczasz się po planszach stylizowanych na piętra Agory i jak najszybciej odpowiadasz na pytania. Zagadki dotyczą zarówno poszczególnych sklepów, jak i samej galerii. „Co jest znakiem firmowym marki Stradivarius?" albo „Od czego pochodzi nazwa marki Mohito?" to tylko niektóre z nich. Każdy uczestnik może spróbować swoich sił raz dziennie. Dodatkową szansę dostanie, jeśli zaprosi do gry 5 swoich znajomych.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

 

W czasie trwania konkursu na bieżąco tworzona jest lista rankingowa. Co tydzień zwycięzcami zostają osoby, które uzyskały najlepsze wyniki. W przypadku równej liczby punktów, o pozycji decyduje kolejność przystąpienia do zabawy. Gracze mają szansę wygrać m.in. bony rabatowe od Camaieu, Home&You, Deichmann, Kakadu, Boot Square, Kator czy Solo Pizza, zniżki na usługi fryzjerskie w Renomme, kupony na grę w kręgle w Fantasy Parku, płyty cd z House'a, słuchawki od Orange, lusterka Orsay i zaproszenia na deser Przysmak Grycana.

- Razem z najemcami przygotowaliśmy konkurs, który z pewnością przypadnie do gustu naszym fanom na portalu Facebook. Dzięki specjalnej aplikacji użytkownicy zyskają szansę na wygranie atrakcyjnych nagród i poznają wiele ciekawych faktów o sklepach, które znajdują się w naszej galerii. Zapraszamy wszystkich na „Spacer po Agorze" - on-line i w „realu" - mówi Hanna Petters-Kaczmarska, marketing manager Agory Bytom. 



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Profitcomms

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »