Rozrywka i wypoczynek » Rozrywka
alleMIASTO – konkurs dla miast w rozmiarze M
Zobacz więcej zdjęć » |
Miasto, które najwięcej zaoszczędzi wykorzystując okazje na Allegro wygra Wielki Koncert Sylwestrowy. Najbardziej oszczędny uczestnik zabawy, otrzyma 30 tys. na zakupy w serwisie.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Oszczędność mieszkańców miast, uczestników konkursu, będzie mierzona na podstawie liczby transakcji oraz średnich różnic cen produktów w sieci i poza nią. Zakupy każdego mieszkańca są dodawane i rejestrowane, dzięki czemu powstaje ranking miast. Specjalnie na potrzeby akcji, Allegro przy współpracy z Estymatorem oraz ceneo.pl i cokupic.pl przygotowało raport porównujący poziom cen w tradycyjnych sklepach i w Internecie. W 16 kategoriach zebrano około 3600 produktów i porównano ceny z 48 sklepów z 5 największych miast w Polsce. Z raportu wynika, że produkty kupowane za pośrednictwem Internetu są średnio tańsze o 20 proc., a w niektórych grupach nawet o ponad 30 proc., od oferowanych w tradycyjnych sklepach.
Od dziś pod adresem allemiasto.pl działa specjalny serwis, za pośrednictwem którego można obserwować na bieżąco rywalizację uczestników akcji.
Miasta uczestniczące w akcji alleMIASTO odwiedzi również mobilne centrum edukacyjne - Allegro Truck. To olbrzymia ciężarówka z naczepą, na pokładzie której znajdują się 32 stanowiska komputerowe, profesjonalny system audio i wideo oraz satelitarny bezprzewodowy Internet. Załoga Allegro Truck, doradzi jak założyć konto na Allegro, jak korzystać z największej w Polsce platformy aukcyjnej oraz jak dokonywać udanych i bezpiecznych transakcji.
Do udziału w trwającej dwa miesiące akcji zostali zaproszeni mieszkańcy Tychów, Dąbrowy Górniczej, Grudziądza, Płocka, Elbląga, Opola, Gorzowa Wielkopolskiego, Wałbrzycha, Włocławka, Zielonej Góry, Tarnowa, Chorzowa, Kalisza, Koszalina, Legnicy, Słupska, Jaworzna i Jastrzębia-Zdrój. Zwycięskie alleMIASTO miasto poznamy w połowie listopada.
Nadesłał:
ap
|
Komentarze (0)