Społeczeństwo » Szkolnictwo i nauka
Antropologia – nowe oblicze biznesowej analizy potrzeb klientów
W trakcie panelu dyskusyjnego planowane jest wprowadzenie uczestników w temat obserwacji z zakresu antropologii, jako doskonałego źródła informacji o prawdziwych potrzebach ludzi i sposobu na ich zrozumienie. Prezentacja podstawowych metod badań etnograficznych wykaże różnicę pomiędzy jakościowym, a ilościowym podejściem do poznawania autentycznych oczekiwań klientów.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
W opinii prelegentów konferencji, dotychczas antropologia nie była skutecznie wykorzystywana w biznesie. Obecnie sytuacja się zmienia, a antropologia zaczyna przeżywać ogromny rozkwit. Badania etnograficzne są wykorzystywane jako źródło do podpatrywania ukrytych i niewerbalnych potrzeb ludzi. W dzisiejszych realiach rynkowych, wiedza na temat tego czego naprawdę chcą konsumenci, może dać firmie, która właściwie te potrzeby rozpozna, przewagę konkurencyjną nie tylko w postacie lepszej obsługi klienta i kreowania doświadczeń, które odróżnią markę od konkurencji ale i tworzenia przełomowych innowacji oraz kultury organizacyjnej.
Podpatrywanie jak ludzie korzystają z produktów i usług pozwala na dokonanie takich zmian w produktach i usługach, które prowadzą do budowania satysfakcji i zachwytu milionów klientów. Antropologia pozwala biznesowi zrozumieć człowieka jako jednostkę, jego indywidualne oczekiwania i potrzeby. W globalnym świecie oznacza to lepsze dopasowanie produktów, usług, procesów i języka komunikacji do osób z różnych kultur i środowisk.
Tematy wystąpień, które będą prezentowane na konferencji to m.in.:
· Źródła innowacji w biznesie
· Wykorzystanie badań etnograficznych w customer experience management
· Projektowanie przestrzeni pracy sprzyjającej kreatywności Rozmowa wnuczka z dziadkiem, czyli jak przystosować komunikację do potrzeb różnych grup pokoleniowych
· Coaching międzykulturowy kadry menadżerskiej – zrozumieć człowieka i jego prawdziwe potrzeby
· Kultura komunikacji w stosunkach między Polską i Azją
· Autoetnografia jako osobista forma badania organizacji
· Metodologia Badań Etnograficznych
Konferencja ma charakter otwarty i można się na nią zarejestrować na stronie internetowej wydarzenia.
Kontakt do organizatorów:
Marta Bryła-Gozdyra, Everbe
marta.bryla-gozdyra@everbe.pl, tel. (22)487 95 41
Monika Dąbrowska, Agencja 21
Monika.dabrowska@agencja21.pl, tel. (22) 5111386
Nadesłał:
agencja21
|
Komentarze (0)