Kobieta, zdrowie, uroda » Dziecko
APLIKACJA „ZDROWY START W PRZYSZŁOŚĆ” PRZYCHODZI Z POMOCĄ WSZYSTKIM RODZICOM
Każdy rodzic chce zapewnić swojemu Maluchowi Zdrowy Start w przyszłość. Aplikacja Nestlé pozwoli zadbać o właściwe odżywianie dziecka. Dla dzieci między 4. a 36. miesiącem życia, Nestlé przygotowało dostosowane do wieku dziecka tygodniowe jadłospisy. Pomogą one rodzicom z łatwością przygotować zbilansowane posiłki dostosowane do różnych sposobów karmienia (karmienie piersią, karmienie butelką, karmienie mieszane z przewagą piersi lub butelki). Rekomendacje żywieniowe, które pomogą wprowadzić nowe składniki pokarmowe do jadłospisu Malucha, na pewno znajdą uznanie w oczach rodziców. Natomiast dziennik karmienia pomoże młodej mamie kontrolować, jak dużą porcję mleka i ile razy
w ciągu doby zjadło niemowlę w pierwszych miesiącach życia.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Przeczytaj również
- Adgar ma kierownika sprzedaży usług przechowywania danych w swojej serwerowni
- Mleko modyfikowane GERBER Odkryciem Roku 2012 w programie "Laur Konsumenta"
- Kampania informacyjna programu "Wiem, co wybieram" ponownie z Clear Channel
- Richard Clare zostanie uhonorowanynagrodą 2012 CEEQA Lifetime Achievement Award
Rodzice korzystający z aplikacji będą mogli na podstawie jadłospisu przygotować listę zakupów oraz sprawdzić, które produkty są polecane dla dzieci w wieku ich Malucha.
Aplikacja „Zdrowy Start w Przyszłość” ułatwi rodzicom również monitorowanie wzrostu i wagi dziecka, dzięki czemu będą mogli obserwować jak Maluszek rośnie każdego dnia, a możliwość kontaktu z ekspertami ds. żywienia Nestlé pozwoli rozwiać wszelkie żywieniowe wątpliwości dotyczące dziecka bez względu na to, czy są na spacerze, w domu, czy na zakupach.
Aplikacja jest dostępna dla tych, którzy posiadają telefony typu smartphone działające na systemach IOS oraz Android. Bezpłatną aplikację można pobrać ze strony www.zdrowystartwprzyszlosc.pl. Przewidywane jest silne wsparcie aplikacji poprzez promocję w mediach społecznościowych i Internecie mobilnym.
Komentarze (0)