Technologie » Internet

ATOM dla Excellence

ATOM dla Excellence
Zobacz więcej zdjęć »
Łódzka agencja interaktywna ATOM podpisała umowę na obsługę ePR z producentem syropów barmańskich - firmą Excellence.

Pracownicy działu marketingu i ePR agencji będą odpowiedzialni za zbudowanie wizerunku marki w Internecie poprzez wykorzystanie najpopularniejszych narzędzi marketingowych. Media Relations, marketing szeptany, czy NPRS (Net Public Relations Synergy) to główne elementy prowadzonych działań. W najbliższym czasie zaprojektowany zostanie także serwis WWW na potrzeby kampanii ePR, który zostanie wzbogacony o specjalnie na ten cel stworzone prezentacje multimedialne.

Wkrótce agencja interaktywna ATOM rozpocznie realizację kolejnych projektów marketingowych w Internecie. Jak podkreśla kierujący działem ePR - Maciej Dutkowski, w ostatnim czasie ilość zapytań o kampanie wizerunkowe w sieci znacząco wzrosła."Coraz więcej firm zaczyna zdawać sobie sprawę, że Internet ma ogromną siłę i daje nieograniczone możliwości rozwoju. Większość osób zajmujących się biznesem w naszym kraju zaczyna także rozumieć, że bez odpowiednio przygotowanej strategii komunikacji nie da się osiągnąć pełnego sukcesu" - twierdzi Maciej Dutkowski.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

ATOM Media Interaktywne
http://www.atom.lodz.pl

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami


Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »