Firma » Biznes
ATW Communications nagrodzona w międzynarodowym konkursie Bulldog CSR Awards 2014
Zobacz więcej zdjęć » |
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Agencja Public Relations ATW Communications zdobyła srebrną nagrodę Bulldog Corporate Social Responsibility Awards 2014 za kampanię PR dla programu Danone Podziel się posiłkiem. Bulldog CSR Awards uznawana jest za najbardziej prestiżową nagrodę przyznawaną przez amerykańskich dziennikarzy projektom komunikacyjnym w obszarze odpowiedzialności społecznej przedsiębiorstw, reputacji i zrównoważonego rozwoju. W jury tegorocznego konkursu zasiadali dziennikarze pracujący m.in.
w redakcjach Forbes, The Wall Street Journal oraz Washington Times. Wśród osób oceniających projekty był również laureat nagrody Pulitzera.
w redakcjach Forbes, The Wall Street Journal oraz Washington Times. Wśród osób oceniających projekty był również laureat nagrody Pulitzera.
Działania komunikacyjne dla programu Danone Podziel się posiłkiem zostały nagrodzone w kategorii „Najlepsza kampania wspierająca zdrowie” („Best Campaign Supporting Health”). W ocenie projektu wzięto pod uwagę strategię, kreatywność, oryginalność, wyniki ale przede wszystkim wpływ na opinię publiczną jaki wywarł projekt zrealizowany przez agencję ATW Communications.
„Nagroda Bulldog CSR Awards 2014 jest dla nas ogromnym wyróżnieniem tym większym, że jest ona przyznawana przez dziennikarzy. Jesteśmy dumni, że nasza agencja jako pierwsza z Polski dołączyła do grona najlepszych agencji PR na świecie specjalizujących się w komunikacji projektów CSR .” – powiedziała Joanna Szczegielniak, dyrektor zarządzająca ATW Communications
Łącznie w tegorocznym konkursie Bulldog CSR Awards przyznano 42 nagrody. Zwycięzcy dołączyli do tworzonego przez Bulldog Reporter panteonu wzorowych praktyków w obszarze komunikacji projektów CSR.
Konkurs Bulldog CSR Awards organizowany jest przez amerykański branżowy magazyn Bulldog Reporter będący głównym źródłem wiedzy
w obszarze PR i komunikacji korporacyjnej.
w obszarze PR i komunikacji korporacyjnej.
O Programie Danone Podziel się Posiłkiem
Od 11 lat Program Podziel się Posiłkiem firmy Danone realizuje misję zmniejszenia poziomu niedożywienia wśród dzieci. Partnerem strategicznym programu jest Federacja Polskich Banków Żywności. Do tej pory w ramach Programu przekazano 14 mln posiłków najmłodszym Polakom z całego kraju.
Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Nadesłał:
Grzes33
|
Komentarze (0)