Technologie » Komputery

Avid udoskonala internetowy serwis obsługi technicznej

Avid udoskonala internetowy serwis obsługi technicznej
Zobacz więcej zdjęć »
Nowe narzędzia internetowe oferują solidne wsparcie techniczne, dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkownika

Firma Avid, światowy lider rozwiązań dla produkcji audio-wideo, przedstawia nową odsłonę serwisu wsparcia technicznego. Serwis skierowany jest do wszystkich osób zajmujących się produkcją materiałów wideo - zarówno klientów indywidualnych, jak i instytucjonalnych. Zaktualizowana wersja pomocy technicznej dostępna jest na stronie internetowej firmy: http://support.avid.com.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

W ramach nowego serwisu Avid udoskonalił przede wszystkim obsługę interfejsu użytkownika oraz zmodyfikował narzędzia do wyszukiwania informacji. Klienci mają zapewniony dostęp do bardziej trafnych i spersonalizowanych danych. Odpowiedzi udzielane są 24 godziny na dobę, przez siedem dni w tygodniu. Eksperci Avida dokonali gruntownego przeglądu serwisu i zaktualizowali ponad 10.000 elementów, dzięki czemu jakość usług znacząco się poprawiła.

Opracowane na nowo narzędzia pomocy technicznej podniosą poziom obsługi klienta - powiedział Todd Smelser, dyrektor działu postprodukcji w SUCH*. Obsługa strony jest teraz bardzo intuicyjna. Na przykład, jeśli w oknie wyszukiwania informacji pojawi się komunikat błędu, automatycznie przywracane są poprawne dane. Bardzo skuteczna jest możliwość zadawania pytań serwisowi w czasie rzeczywistym. W minionym tygodniu wysłałem dwa szczegółowe pytania i otrzymałem natychmiastową, bardzo pomocną odpowiedź.

Kolejną zaletą, która została doceniona przez użytkowników, jest możliwość monitorowania przepływu informacji pomiędzy serwisem a klientem. Ta funkcja upraszcza proces rozwiązywania problemów, ponieważ zapamiętywane jest każde pytanie użytkownika. Dzięki temu odpowiedź wysyłana jest w formie jednego zbiorczego komunikatu. Nowa wersja internetowego serwisu pomocy pokazuje, że Avid zaczyna naprawdę szybko reagować na uwagi klientów co do jakości świadczonej obsługi technicznej – dodaje Todd Smelser.


Nowe narzędzia serwisu technicznego Avida zawierają szereg udoskonaleń, takich jak:

-> Dostosowanie treści komunikatów do indywidualnych potrzeb użytkownika
Dzięki wykorzystaniu zaawansowanej technologii serwis techniczny przeszukuje zasoby informacyjne i dostosowuje ich treść do konkretnego zapytania klienta. System analizuje historię użytkownika na stronach Avida i dzięki temu jest w stanie określić, które informacje są najbardziej użyteczne. Strony serwisowe są teraz na bieżąco aktualizowane
i uzupełniane.

-> Powiadomienia o aktualizacjach
Użytkownicy mogą zdecydować, czy chcą otrzymywać komunikaty o aktualizacjach danych dostępnych na stronie serwisu technicznego Avida. Wiadomości te przesyłane są drogą elektroniczną. Dzięki nim klient oszczędza czas, ponieważ nie musi przeszukiwać zasobów strony, aby uzyskać informacje o nowościach.

-> Szybka odpowiedź
System zarządzania komunikatami automatycznie identyfikuje treść zapytania i udziela szybkiej odpowiedzi.

-> 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu
System dopasowuje treść zapytania do właściwych informacji dostępnych na stronach serwisu. Dzięki temu użytkownicy mogą liczyć na odpowiedź o każdej porze dnia. Wszystkie komunikaty są automatycznie rejestrowane, co umożliwia przeglądanie historii przesyłanych informacji. Narzędzie do zarządzania komunikatami wychwytuje pytania użytkowników, które dotyczą tego samego tematu i redaguje jedną, zbiorczą odpowiedź. Następnie wiadomość wysyłana jest do wszystkich zainteresowanych. Jeśli klient nie jest zadowolony z otrzymanej informacji, może zgłosić się bezpośrednio do konsultanta działu obsługi klienta, który zapewni mu dalsze wsparcie techniczne.

Więcej informacji na temat usprawnień w serwisie technicznym Avida znajdziesz na stronie: http://support.avid.com

Dodatkowe informacje:

*firma zajmująca się produkcją filmów, z siedzibą w Michigan, Stany Zjednoczone

Informacje o Avid Technology, Inc.
Avid jest światowym liderem oprogramowania do obróbki filmów, video, dźwięku, animacji 3D, gier oraz profesjonalnej transmisji video. W skład Avid Technology wchodzi szereg profesjonalnych przedsiębiorstw: Avid, Digidesign, M-Audio, Pinnacle Systems, Sibelius, Softimage oraz Sundance Digital. Produkty Avida używane są przy produkcji programów telewizyjnych, filmów długometrażowych, reklam i  piosenek. Zarówno doświadczeni profesjonaliści jak i początkując studenci doceniają produkty
i usługi Avida, ponieważ umożliwiają one bardziej wydajną i kreatywną pracę. W 1998 roku Amerykańska Akademia Sztuki i Wiedzy Filmowej przyznała Oskara za pomysł i inżynierię systemu Avid® Film composer®  , który służy do edycji filmów. Więcej informacji znajdziesz pod adresem  www.avid.com.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

anna.nadolna@firstpr.pl

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »