Firma » Reklama
Bezpieczniej na drodze z Cityboard Media
Zobacz więcej zdjęć » |
Wakacje to jak co roku okres zwiększonej ilości wypadków drogowych. Brawura, niedostosowanie prędkości do warunków na drodze, alkohol, pośpiech, to tylko niektóre z czynników zwiększających ryzyko wypadku.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Nie każdy kierowca wie, że rozgrzany asfalt potrafi być tak śliski jak lód, a niezabezpieczony telefon komórkowy może uderzyć w pasażera z siłą równą 6-kilogramowemu odważnikowi. Te i inne wskazówki znajdziemy na stronie internetowej „Weekendu bez Ofiar", którego celem jest zachęcenie wszystkich kierowców, rowerzystów i pieszych do bezpiecznych zachowań na drodze oraz ograniczenie liczby wypadków i ofiar śmiertelnych. Projekt określany jest jako Narodowy Eksperyment Bezpieczeństwa. W czasie „Weekendu bez Ofiar" zostaną zorganizowane trzy pikniki edukacyjne. Dodatkowo służby drogowe, policja, straż pożarna i ratownicy Lotniczego Pogotowia Ratunkowego wezmą udział w specjalnie przygotowanej symulacji karambolu na autostradzie. Pokażą tym samym, jak ważna jest umiejętność współdziałania w sytuacjach kryzysowych. Warto wspomnieć, że to pierwsze ćwiczenia na tak dużą skalę w Polsce. W symulacji weźmie udział kilkudziesięciu statystów i zostanie wykorzystanych ponad dwadzieścia samochodów. Powstanie szpital polowy, a śmigłowce transportujące rannych będą lądowały na pasie ruchu. Cityboard Media udostępnia na promocję akcji kilkadziesiąt nośników w Warszawie, Krakowie, Trójmieście, Olsztynie i Poznaniu.
- Reklama zewnętrzna to naturalne medium służące upowszechnianiu programów dotyczących bezpieczeństwa na drodze.To właśnie do kierowców i pasażerów samochodów, którzy są głównymi odbiorcami treści reklamy zewnętrznej, ma trafić przekaz akcji - mówi Marta Bryła, Pełnomocnik Zarządu Cityboard Media. - Dzięki takim kampaniom uczestnicy ruchu drogowego zdobywają wiedzę, która w praktyce ratuje im życie. Zaangażowanie w projekty związane z bezpieczeństwem na drodze to jedno z podstawowych założeń działalności Cityboard Media w ramach programu społecznej odpowiedzialności biznesu „Oko na bezpieczeństwo". Firma wielokrotnie angażowała się w tego typu inicjatywy, organizowała również własne akcje. Wymienić można chociażby takie kampanie, jak: „Młodzi kierowcy" („Twoja nowa bryka", „Twoja nowa laska" i „Twoje nowe drinki") „Autoagresja", „Wrzuć na luz - jedziesz na wakacje" czy „Prowadzę - jestem trzeźwy".
Cityboard Media - lider rynku wielkoformatowej reklamy zewnętrznej. Działa na polskim rynku od 1996 roku i przez cały okres swojego istnienia konsekwentnie utrzymuje niekwestionowaną pozycję lidera i prekursora. Posiada sieć ekskluzywnych nośników reklamowych o ogólnopolskim zasięgu. Wykorzystuje zaawansowane badania outdooru oraz narzędzia do planowania i pomiarów efektywności kampanii. Jest założycielem Instytutu Cityboard Media, będącego nowoczesną platformą wymiany wiedzy i doświadczeń praktykówreklamy ze środowiskiem naukowym. W 2009 r. firma po raz czwarty zajęła pierwsze miejsce w ogólnej ocenie Klientów w rankingu biur reklamy outdoorowej opracowanym przez magazyn Media&Marketing Polska. W lutym 2009 otrzymała również nagrodę Impactor w kategorii Najbardziej Podziwiana Firma Out Of Home Roku.
Dodatkowych informacji udzielają: Agata Zawada Specjalista ds. PR Cityboard MediaMail: agata.zawada@cityboard.plTel: 0 22 860 66 40 wew. 145/ 0 600 900 404Cityboard Media Sp. z o.o.Ul. Stawki 200-193 Warszawawww.cityboard.pl Agnieszka SabatSenior Account ExecutiveMail: agnieszka.sabat@agencja21.plTel: 0 22 511 13 85Agencja 21ul. Brukselska 44A lok. 403-973 Warszawawww.agencja21.pl
Nadesłał:
agencja21
|
Komentarze (0)