Rozrywka i wypoczynek » Święta
Black Week w Programie PAYBACK!
Trwa zakupowe szaleństwo z PAYBACK. Do 28 listopada każdy uczestnik Programu będzie mógł skorzystać z promocji na zakupy online przygotowanych przez 21 partnerów PAYBACK, między innymi Allegro, CCC, Empik, eobuwie, Euro RTV AGD czy Zalando Lounge.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Black Week w PAYBACK to wyjątkowa okazja, aby podczas zakupów w Internecie zdobyć nawet 30 razy więcej punktów. Jak? Korzystając z ofert dostępnych na specjalnej stronie akcji www.payback.pl/black-week. To tam czekają ekstra oferty na zakupy online przygotowane przez znane wszystkim marki: Allegro, RTV Euro AGD, Neonet, Media Markt, Empik, Media Expert, Groupon, CCC, Sinsay, Zalando Lounge, eobuwie.pl, Deichmann, Play, Modivo, C&A, Douglas, Half Price, Philips, T-Mobile, Farfetch i Booking.com.
Wykorzystując specjalnie oznaczone kupony, PAYBACK-owicze mogą zapolować na np. ubrania, obuwie, elektronikę, kosmetyki czy artykuły wyposażenia wnętrz w bardzo atrakcyjnych cenach.
Dodatkowo, podczas Black Week uczestnicy Programu mogą też wymienić zebrane wcześniej punkty na konkretne nagrody. Wystarczy wejść na stronę sklep.payback.pl, gdzie czekają na nas okazje i rabaty sięgające nawet 50%. W ofercie dostępne są produkty m.in. Tefal, XIAOMI, BLACK + DECKER czy Kärcher.
PAYBACK Polska
Jesteśmy największym multipartnerskim Programem Bonusowym w Polsce. Uczestnicy naszego Programu mogą zbierać punkty przy pomocy plastikowych kart i nowoczesnej aplikacji. Nagradzamy konsumentów, aby czerpali dodatkową radość z zakupów i doświadczeń z różnymi markami. Wspieramy naszych partnerów w realizacji celów sprzedażowych, budując trwałe relacje z ich klientami.
Dzięki skali działania oraz narzędziom Big i Smart Data skutecznie pomagamy firmom wzmacniać ich pozycję na rynku. Pogłębione dane o zwyczajach zakupowych pozwalają na stworzenie spersonalizowanej komunikacji i większe angażowanie klientów.
Wśród naszych partnerów są duże sieci handlowe, firmy usługowe oraz największe platformy e-commerce. Uczestnicy Programu mają do dyspozycji tysiące miejsc sprzedaży w tym ponad 300 sklepów online, w których mogą zbierać punkty i wykorzystywać je na różne sposoby:
• podczas płatności za zakupy
• wymieniając na nagrody – już ponad 2 miliony rozdanych nagród
• wymieniając na mile Miles & More
• przekazując na cele charytatywne.
W samym 2021 roku liczba transakcji, w których uczestnicy Programu zbierali i wykorzystywali punkty PAYBACK, sięgnęła ponad 109 milionów, a obrót nimi przekroczył równowartość 15,1 miliarda PLN.
Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Nadesłał:
Alicja_Adequate
|
Komentarze (0)