Firma » Bankowość

Bluepaper - po linku do banku

Bluepaper - po linku do banku
Zobacz więcej zdjęć »
Raport na temat wykorzystywania działań SEO (search engine optimization) i SEM (search engine marketing) przez polskie banki w IV kwartale 2007 roku.

Który bank się pozycjonował? Który wypadł najlepiej? Kto najwięcej wydał na linki sponsorowane? Która marka opanowała pierwsze strony wyników wyszukiwania w ostatnim kwartale ubiegłego roku… Wszystko to w raporcie 'Po linku do banku' (Bluepaper 06/2008), przygotowanym przez agencję SEM – Bluerank.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

IV kwartał 2007 należał do banku PKO BP, który w rankingu SEO / SEM za ten okres zajął pierwsze miejsce. Na drugim końcu skali znalazł się ING Bank Śląski

Ranking oparty jest o szczegółową analizę stopnia obecności i aktywności banku w obszarach, będących fundamentami marketingu w wyszukiwarkach internetowych – mówi współautor Raportu - Łukasz Matuszewski z Bluerank.

W badaniu wzięto pod uwagę:

  • obecność serwisu banku w naturalnych wynikach wyszukiwania na najpopularniejsze słowa i frazy kluczowe z branży finansowej,
  • stopień optymalizacji bankowych stron WWW pod kątem wyszukiwarek,
  • ilość oraz jakość linków kierujących do witryny banku,
  • a także obecność serwisu w płatnych wynikach wyszukiwania na najpopularniejsze frazy / słowa kluczowe z branży bankowej. 

Szczegóły punktacji, tj. Bluepaper z pełną wersją raportu dostępny jest na stronach Bluerank.

Raport ‘Po linku do banku’ (Bluepaper 06/2008) do pobrania

http://www.bluerank.pl/bluepapers/bluepaper_062008.pdf 

Wydawca Bluepapera – agencja SEM – Bluerank

Partner czołowych polskich agencji interaktywnych i domów mediowych, specjalizujący się w marketingu wyszukiwarek internetowych. Realizator międzynarodowych projektów (na rynek austriacki, rosyjski, niemiecki i UK) z zakresu SEO, a także kampanii SEM w Polsce (dla branży farmaceutycznej, finansowej, e-commerce…). Członek IAB oraz SEMPO – światowej organizacji firm i specjalistów związanych z search engine marketing.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

netafora

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »