Firma » Reklama
Bluerank konsultantem Merlin.pl
Zobacz więcej zdjęć » |
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Przez najbliższy rok Bluerank i Merlin.pl współpracować będą w zakresie działań SEO dla sklepu, oraz przy wykorzystaniu potencjału Google Analytics do monitoringu i optymalizacji procesów e-commerce realizowanych na stronach www.merlin.pl.
Specjaliści Bluerank przeprowadzą serię audytów i przygotują rekomendacje, na podstawie których zoptymalizowane zostaną m.in. kod, struktura i zawartość serwisu Merlin.pl, a także działanie wewnętrznej wyszukiwarki i proces składania zamówienia.
W ramach podjętej właśnie współpracy, Bluerank zrealizuje również cykl szkoleń wewnętrznych dla pracowników Merlin.pl. Będą to warsztaty z optymalizacji i pozycjonowania serwisów e-commerce, szkolenie z tzw. white SEO i SEO PR, a także wykorzystania zaawansowanych opcji Google Analytics, szczególnie przydatnych dla sklepów internetowych, oraz indywidualny program szkoleniowy GA dostosowany do potrzeb Merlin.pl.
Bluerank opracowuje dla nas kompleksową strategię SEO i przygotowuje naszych pracowników do profesjonalnego wykorzystania narzędzi analityki sieciowej – mówi Radosław Krawczyk – Dyrektor Marketingu Merlin.pl. Wybraliśmy tę agencję ze względu na posiadane kompetencje i jej wykwalifikowanych, certyfikowanych specjalistów SEM.
Bluerank Sp z o.o. - agencja search engine marketing specjalizująca się w marketingu wyszukiwarek internetowych w Polsce i na świecie. Realizator międzynarodowych projektów z zakresu search engine optimization, a także kampanii SEM na rynku polskim. Członek Interactive Advertising Bureau, międzynarodowego stowarzyszenia zrzeszającego firmy, które wypracowują standardy biznesowego i reklamowego wykorzystania Internetu, oraz SEMPO – światowej organizacji firm i specjalistów związanych z search engine marketing. Certyfikowany konsultant Google (Google Adwords Qualified Company oraz Google Analytics Authorized Consultant).
Merlin.pl największy wielobranżowy sklep internetowy w Polsce, uruchomiony (jako księgarnia) w 1999 r. W jego ofercie znajdują się obecnie: książki, filmy, muzyka, gry i programy komputerowe, zabawki, elektronika, kosmetyki, odzież oraz akcesoria sportowe - blisko 200 tys. produktów. Merlin.pl przyjmuje dziennie 100 tys. osób i kilka tysięcy zamówień. Jest najlepiej rozpoznawalnym sklepem internetowym w Polsce (Gemius, 2008).
Komentarze (0)