Firma » Biznes
Bluerank kreuje innowacje w Łodzi
Zobacz więcej zdjęć » |
Na konferencji wystąpią przedstawiciele m.in. takich firm jak: Indesit, Wima, czy Hart-Tech, a także inni prelegenci z wielu instytucji: Marszałek Województwa Łódzkiego Witold Stępień, przedstawiciele Ministerstwa Gospodarki oraz Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego, prof. zw. dr inż. Andrzej Pawlak ze Stanford University, a także Prorektor ds. Innowacji, Politechniki Łódzkiej - prof. dr hab. inż. Piotr Kula. Konferencję zainauguruje wystąpienie Prezydent Miasta Łodzi, Hanny Zdanowskiej. Jednym z prelegentów będzie też Maciej Gałecki, CEO Bluerank, który podczas III sesji konferencji pt. ,,Przemysły kreatywne" opowie o sposobach wykorzystania Internetu jako narzędzia marketingu.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Agencja Bluerank istnieje w Łodzi od 2005 roku i obecnie jest jedną z najlepszych agencji SEM w Europie. Od początku istnienia specjalizuje się w działaniach z zakresu Search Engine Marketing. Historia firmy sięga okresu, kiedy wiedza o marketingu internetowym w Polsce była znikoma, a właściciele firm nie myśleli nawet o posiadaniu strony www, o reklamach w wyszukiwarkach nie wspominając. W tym roku Bluerank jako pierwsza polska agencja SEM zdobyła najważniejszą w Europie nagrodę European Search Awards, pokonując liczących się w świecie graczy z branży internetowej zajmujących się marketingiem wyszukiwarek. Tym samym udało się wypromować Łódź, jako siedzibę jednej z najlepszych agencji SEM w Europie, a w trakcie konferencji nadarzy się idealna okazja do podzielenia się z innymi łódzkimi firmami swoją wiedzą i doświadczeniem.
Więcej informacji na temat konferencji i programu można znaleźć tutaj: http://miastoinnowacji.lodz.pl/konferencja/program-konferencji.html oraz na fanpage'u Bluerank: www.facebook.com/bluerank
O Bluerank Sp. z o.o.
Bluerank to jedna z najlepszych agencji SEM działających w Polsce, zdobywca najważniejszej nagrody European Search Awards. Do jej głównych kompetencji należą: optymalizacja i pozycjonowanie serwisów internetowych (SEO), planowanie i realizacja strategii płatnych działań reklamowych w wyszukiwarce (Paid Search), analityka internetowa, a także wykorzystanie potencjału wyszukiwarek wewnętrznych dla zwiększenia ROI (tzw. usability of search i monetizingsearch). Członek wielu organizacji branżowych, w tym m.in. IAB, SEMPO, Digital Analytics Association, ICMA, E-commerce IGE. Organizator Ogólnopolskiego Kongresu Efektywności „Blueffect” oraz współorganizator Konferencji Google Analytics User Conference PL&CEE. Firma jest partnerem strategicznym realizacji projektów marketingowych dla kilkudziesięciu stałych klientów w Polsce, USA i Europie. Do tej pory zaufali jej m.in.: 3M Polska, Agito.pl, Amnesty International, Ceneo, Deutsche Bank, Electro.pl, Inter Cars SA, MM Car Poland (Mitsubishi Polska), Mediaexpert.pl, Mennica Polska, nazwa.pl, Panorama Firm, Portal Dbam o Zdrowie, Rainbow Tours, Rossmann.
Nadesłał:
Marta Ostrowska
|
Komentarze (0)