Firma » Biznes
Bluerank na rynkach zagranicznych
Firma zorganizowała właśnie pierwszą komórkę sprzedażową w USA i Kanadzie. Bluerank ma tam swojego reprezentanta, który współpracuje z agencją na zasadzie kontraktu i prowizji od sprzedanych usług.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Jest to Peter Lamb, szef firmy konsultingowej Lamb Consulting. Oferta Bluerank proponowana jest klientom amerykańskim zarówno oddzielnie, jak i w pakietach (łącznie z usługami innych firm, np. Sensi Soft).
Od nowego roku ponadto, rusza pierwszy międzynarodowy projekt analityczny realizowany przez Bluerank dla kontrahenta z Belgii. Na przełomie 2009 i 2010 rozpoczynają się również prace nad projektami SEO dla nowych klientów z USA. Z kolei na Ukrainie, firma nawiązała stałą współpracę z kilkoma agencjami reklamowymi (w tym także firmą specjalizującą się w SEM).
Rynkami amerykańskim i kanadyjskim interesujemy się ze względu na ich jednorodny charakter – mówi Zbyszek Nowicki, Managing Director Bluerank. Ukraina natomiast to rynek o dużym potencjale, na którym jednocześnie jest mała konkurencja merytoryczna.
Gros naszych klientów to członkowie ICMA – międzynarodowego stowarzyszenia wydawców ogłoszeniowych – podkreśla Maciej Gałecki, CEO Bluerank. Regularnie uczestniczymy w branżowych konferencjach ICMA (tzw. General Meeting) – ostatnio w Budapeszcie – jako wystawcy – wcześniej w Amsterdamie i Miami – jako prelegenci… To pozwala nam regularnie rozwijać kompetencje SEO w branży ogłoszeniowej oraz e-commerce na całym świecie. Bluerank
Bluerank Sp z o.o. - agencja search engine marketingPartner czołowych polskich agencji interaktywnych i domów mediowych, specjalizujący się w marketingu wyszukiwarek internetowych w Polsce i na świecie. Realizator międzynarodowych projektów z zakresu search engine optimization, a także kampanii SEM na rynku polskim. Członek Interactive Advertising Bureau, międzynarodowego stowarzyszenia zrzeszającego firmy, które wypracowują standardy biznesowego i reklamowego wykorzystania Internetu, oraz SEMPO – światowej organizacji firm i specjalistów związanych z search engine marketing. Certyfikowany konsultant Google w zakresie Google Adwords (Google Adwords Qualified Company.) oraz Google Analytics (Google Analytics Authorized Consultant).
Peter Lamb ConsultingPeter Lamb urodził się w Cape Town w Republice Południowej Afryki, obecnie mieszka w Miami. Studiował na prestiżowej Harvard Business School. Doświadczenie w zakresie marketingu i sprzedaży zdobywał w IBM oraz Harte-Hanks (właściciel marek TheFlyer.com, PennySaverUSA.com). Prowadząc własną firmą consultingową – Lamb Consulting – doradzał takim wydawnictwom, jak Community Papers of Florida; El Clasificado (najważniejszy tygodnik hiszpańskojęzyczny w USA), Ventura County Parent (magazyn dla rodziców); a także wielu innym amerykańskim czasopismom cieszącym się nakładem od 20 tys. do 8 mln. Obecnie, współpracuje z agencją Bluerank jako konsultant ds. sprzedaży usług SEM, wspomagając działania firmy na rynku amerykańskim.
Komentarze (0)